Gå til innhold

Pokemon Heart Gold & Soul Silver bekreftet!

Din mening her!  

1 stemme

1. 1. Skal du ha Pokémon Heart Gold eller Soul Silver?

• Ja
      29
    • Nei
      11
  2. 2. Hvilket skal du ha?

• Heart Gold
      9
    • Soul Silver
      14
    • Begge
      7
    • Ingen
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DSi XL selges for 1799,- hos Platekompaniet og 1699,- hos CDON, det er de eneste jeg har sjekket. Forhåndsbestilte både XL og Soul Silver/Heart Gold fra platekompaniet nettopp, da det sto at det kunne bli litt lengre leveringstid hos CDON

Heh, har forhåndsbestilt meg DSi XL bare til soul silver. Skal barrikadere meg inn på dassen sammen med kjøleskapet når det kommer :D .

Hehe jeg tenkte å gjøre akkurat det samme. ;)

Lenke til kommentar

Gah, det skulle jeg sett tidligere, sjekker så og si aldri elkjop.no siden de er så ufattelig treige på å levere varene. Jaja er bare 200 kr. Liker den mørkebrune best jeg.

Så du får med figur hvis du forhåndsbestiller Heart Gold eller Soul Silver hos platekompaniet og falt straks for fristelsen. Da bestilte jeg DSi XL samtidig.

Lenke til kommentar

Elkjop.no har helgetilbud med DSi XL til 1595,- http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll/konsoll/NINTENDODSXWR/nintendo-dsi-xl

Frister faktisk litt å kjøpe en da skjermen er veldig mye større. Og den vinrøde fargen var utrolig lekker.

Gah, det skulle jeg sett tidligere, sjekker så og si aldri elkjop.no siden de er så ufattelig treige på å levere varene. Jaja er bare 200 kr. Liker den mørkebrune best jeg.

Så du får med figur hvis du forhåndsbestiller Heart Gold eller Soul Silver hos platekompaniet og falt straks for fristelsen. Da bestilte jeg DSi XL samtidig.

Nå må dere tenke at selv om det er større skjerm så er ikke oppløsningen noe høyere, så... BIG PIXEL ALERT!!!!! ^^

Lenke til kommentar

Hehe tror jeg skal overleve.

Dette later ann til å bli alt det vi håper på! Har lest at så å si alle menyvalg foregår på touch-skjermen og gjør det til en mye raskere opplevelse. Håper inderlig det er sant. :)

Huff jeg syntes allerede at 25 dager er en evighet å vente, nå ble det plutselig en evighet opphøyd i en evighet. :(

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

kjøpte soulsilver på game. peneste boxartav alle ds-spill jeg har sett :D holder på å softresette nå, skal ha cyndaquil med sp.at up og at down nature :p btw, jeg har på alle videoer syntes at det så lettere ut å levle i ss/hg. kan avbekrefte dette til andre som har lurt på dette, fire-starterne i både ss og firered trenger 44 xp for lvl 6.

Lenke til kommentar

Får håpe spaceworld holder ord og sendte ss til meg i dag. Om de løy skal jeg faen meg....ja, bli sint ihvertfall <_<

En fyr i support sa han skulle sende den i går pågrunn av påsken men idag sa de at den blir sendt i dag. Idiotisk at webshoppen ikke har ordrestatus som hver eneste andre e-shop i landet.

Lenke til kommentar

alt dette pokemon snakket får meg lyst til å spille :p

Men nå har jeg ikke DS lenger, solgte den for evigheter siden.

Kjøpte den for å spille Golden Sun spillene fra GBA og etter jeg rundte dem så solgte jeg den videre, beholdt golden sun spillene tho ettersom kjøper ikke ville ha dem.

Kanskje jeg skal gjøre ett nytt innkjøp av DSi XL, har hatt litt smålyst å prøve de zelda spillene til DSen...

Btw, går det ann å spille GBA spill på de nyeste DSene eller er den funksjonen fjernet helt?

Lenke til kommentar

http://www.videogamesblogger.com/2008/10/06/nintendo-ds-lite-versus-dsi-comparison.htm

Der er det veldig i dybden. Kort fortalt;

DSi er mindre

DSi har større og lysere skjermer

DSi har to kameraer. DS/DS Lite har ingen

DSi har ikke støtte for GBA-spill. DS/DS Lite har.

Det er egentlig hovedforskjellene før vi begynner å snakke om nettverksmuligheter etc. Selv er jeg storfornøyd med min DSi og har ingen problemer med å anbefale den, men hvis GBA-spill er veldig, veldig viktig for deg bør du kjøpe en DS Lite. Har ikke prøvd Lite selv.

Lenke til kommentar

http://www.videogamesblogger.com/2008/10/06/nintendo-ds-lite-versus-dsi-comparison.htm

Der er det veldig i dybden. Kort fortalt;

DSi er mindre

DSi har større og lysere skjermer

DSi har to kameraer. DS/DS Lite har ingen

DSi har ikke støtte for GBA-spill. DS/DS Lite har.

Det er egentlig hovedforskjellene før vi begynner å snakke om nettverksmuligheter etc. Selv er jeg storfornøyd med min DSi og har ingen problemer med å anbefale den, men hvis GBA-spill er veldig, veldig viktig for deg bør du kjøpe en DS Lite. Har ikke prøvd Lite selv.

Det var en DS Lite jeg hadde før, og som sagt eneste grunn jeg kjøpte da var for å spille golden sun GBA spillene mine(pluss new super mario bros.), har jo egentlig en GBA adapter til min gamle Gamecube også så kunne egentlig ha spilt på den :p

Jaja, får se om jeg går til innkjøp av en DSi, vet ikke om jeg kjøper en XL eller ikke, etter det jeg har skjønt så er det omtrent kun størrelsen som er forskjellig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...