Gå til innhold

Pokemon Heart Gold & Soul Silver bekreftet!

Din mening her!  

1 stemme

1. 1. Skal du ha Pokémon Heart Gold eller Soul Silver?

• Ja
      29
    • Nei
      11
  2. 2. Hvilket skal du ha?

• Heart Gold
      9
    • Soul Silver
      14
    • Begge
      7
    • Ingen
      10

Anbefalte innlegg

ah crap, hadde glemt det. I så fall har jeg bare 1 :/ Manaphy var vell ett untakk i D/P om jeg husker rett? Men i alle fall så var Laland først ute når det gjaldt Mew. Får trade over nettet i morgen eller noe.

Endret av Jikla
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ah crap, hadde glemt det. I så fall har jeg bare 1 :/ Manaphy var vell ett untakk i D/P om jeg husker rett? Men i alle fall så var Laland først ute når det gjaldt Mew. Får trade over nettet i morgen eller noe.

Jupp, du finner den bare i en bok. Og at Håkon får den betyr at jeg får den i dexen så jeg er fornøyd ^^

Endret av Erik
Lenke til kommentar

Det høres finfint ut! Erik og jeg kan dele lokalt slik at vi får dem inn i 'dexen, begge to. Nå må jeg bare finne ut av hvor jeg finner koder etc. som trengs for å finne andre via nettet!

Edit: Når vi er inne på dette med trading, du har ikke tilfeldigvis en Feebas eller Milotic til overs? De er vannvittig vanskelige å få tak i. :-/

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Generasjon 2 kom dark og steel. Hvilke har blitt introdusert etter det?

Jeg lurer egentlig mest på hvordan de kan få til nye legendariske. Giratina og Arceus er bortimot skaperene av verden; hvordan i alle dager kan de toppe det nå?

Eller skape Arceus "bare" Sinnoh? Dette blir dypt.. :p

Lenke til kommentar

Nei du har rett, det er ikke flere typer, blandet med utviklingene til evee jeg. :p

Ja det er litt merkelig det der med de legendariske. Hvordan kan det ha seg at de andre regionene ikke kjenner til skaperne av verden liksom. ^_^ Men tror nok pokemon-teamet har noen ess i ermet. Et annet vanskelig spørsmål er hva det nye spillet skal hete. De begynner å gå tom for edle juveler og metaller. ;)

Lenke til kommentar

Tenker det kommer en flying og bug-utvikling til Eevee, muligens dragon eller ghost. Erik har overbevisst meg om at Crystal-remaken kommer til å få navnet "Cursed Crystal", men som du sier, hva i alle dager kan de bruke nå? Det startet med farger, men ble senere steiner.

Red, Blue, Green, Yellow

Gold, Silver, Crystal

Ruby, Sapphire, Emerald

Pearl, Diamond, Platinum

FireRed, GrassGreen

HeartGold, SoulSilver.

Hmm..

Lenke til kommentar

Generasjon 2 kom dark og steel. Hvilke har blitt introdusert etter det?

Jeg lurer egentlig mest på hvordan de kan få til nye legendariske. Giratina og Arceus er bortimot skaperene av verden; hvordan i alle dager kan de toppe det nå?

Eller skape Arceus "bare" Sinnoh? Dette blir dypt.. :p

Arceus = Gud

Arceus is also known as "The Original One," as it is said that it created Sinnoh, and possibly the entire Pokémon world, along with the lake guardians and dragon trio.

Dialga og Palkia = Styrer tid og rom

EDIT: Jeg har alltid sagt at det som kommer etter HG/SS er en remake av Crystal, og den skal hete Cursed Crystal.

Endret av Erik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...