Gå til innhold

Pokemon Heart Gold & Soul Silver bekreftet!

Din mening her!  

1 stemme

1. 1. Skal du ha Pokémon Heart Gold eller Soul Silver?

• Ja
      29
    • Nei
      11
  2. 2. Hvilket skal du ha?

• Heart Gold
      9
    • Soul Silver
      14
    • Begge
      7
    • Ingen
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JEG FIKK FRYSNINGER! Dette er for bra. Jeg gleder meg så sykt mye. Lurer også på hvilken version jeg skal ha.. Ho-oh eier jo Lugia, men de legendariske er for meg bare detaljer :p Soulsilver var et tøffere navn da.

Lenke til kommentar

Nope, Lugia powner Ho-oh lett

Dette gjorde jeg og broderen min på Pokemon Colosseum. Min Lugia level 100 vs han sin Ho-oh i level 100, og med 2 Aeroblaster så døde den lett. Har noe med at Lugia har bedre defence en Ho-oh :)

Blir nok SoulSilver på meg ja :D

Lenke til kommentar
Nope, Lugia powner Ho-oh lett

Dette gjorde jeg og broderen min på Pokemon Colosseum. Min Lugia level 100 vs han sin Ho-oh i level 100, og med 2 Aeroblaster så døde den lett. Har noe med at Lugia har bedre defence en Ho-oh :)

Blir nok SoulSilver på meg ja :D

Jeg bruker ikke legendariske i kamper. Det er mer det at Ho-oh er mye kulere :)

Lenke til kommentar

Skal ha Heart Gold siden det var gull jeg hadde for 10 år siden :)

Begynte med Pokemon nå igjen for ca en uke siden. Gleda meg skikkelig til å begynne med Platinum, men noen dager etterpå blir HG/SS avslørt... Da føltes plutselig ikke Platinum SÅ spennende lenger. :o

Lenke til kommentar
Er jo mulig at de bare følger etter deg i starten av spillet da. Hadde vært litt rart med en Ferligatr gående etter deg.

Nei, det hadde jo vært stilig :o

Men jeg håper det er sånn at man kan velge selv hvilken poké som skal følge etter deg, og ikke bare starteren..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

blir nok en ds og pokemon ja når dette kommer ut. datt i grunn av pokemon lasset etter gold og silver, men de er verdt å spille om igjen :D hmm, så lenge siden gold og silver kom ut ja, kjenner jeg begynner å bli gammel nå ;)

Lenke til kommentar

Nostalgien flommet over når jeg la merke til rivalen som sto og kikket inn i lab'n! ^^

edit: Hva med ny poll? Hva skal du kjøpe av Heartgold eller Soulsilver? eller kanskje du ikke skal?

Endret av Leaf
Lenke til kommentar
blir nok en ds og pokemon ja når dette kommer ut. datt i grunn av pokemon lasset etter gold og silver, men de er verdt å spille om igjen :D hmm, så lenge siden gold og silver kom ut ja, kjenner jeg begynner å bli gammel nå ;)

Jeg er alder 23 og vil så gjerne spille dem herlige spillene om igjen!! :D

Lenke til kommentar
edit: Hva med ny poll? Hva skal du kjøpe av Heartgold eller Soulsilver? eller kanskje du ikke skal?

Det er da ingen tvil om hva folk kommer til å kjøpe. Jeg snakker selvsagt om SoulSilver. Noe annet hadde vært galskap. :p

(Enig med Leaf. Få opp en ny poll :))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...