Gå til innhold

Pokemon Heart Gold & Soul Silver bekreftet!


Din mening her!  

1 stemme

  1. 1. Skal du ha Pokémon Heart Gold eller Soul Silver?

    • Ja
      29
    • Nei
      11
  2. 2. Hvilket skal du ha?

    • Heart Gold
      9
    • Soul Silver
      14
    • Begge
      7
    • Ingen
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

..så vet vi det. :p

 

Hvis vi skulle hatt en turnering, er det noen regler? Jeg har 10-15 i lv100, men med levelcappen spillet tilbyr (er vel en på 50?) blir det jo hakket mer rettferdig.

Tror vi skal ta en SS/HG Turnering i løpet av neste uke lvl 50 eller 100. Pokemonene til blir jo automatisk satt opp til lvl 50 eller 100 om de ikke er det fra før. Det er selvfølgelig lov å importere fra pearl/diamond/platinum til SS/HG. Tenkte at vi kanskje kunne få til noe liknende på gamer.no lanet også, men jeg har ikke myndighet til å få ordnet noe sånt tror jeg :/

 

100226.gif

 

Og random bilde counterattack!

 

Angående turnering: Hadde det vært en idè å hatt en turnering som gikk opp til 5 uker der du kunne vinne en event pokemon med en master ball. (greit nokk at jeg sikkert må spille gjennom pearl ett par ganger å få de men skal nokk klare det) Du kan vinne: Arceus, manaphy, cresselia og shaymin. Og for å gjøre det bedre så har vi en finale runde mellom alle finalistene der den som vinner får black/white når det kommer ut? Jeg kan sikkert fikse noe sånt om det er interesse, men jeg tror vi trenger flere enn 5-6 stk for å få i gang dette. Vinnerene av hver turnering får ikke være med på neste men de får en plass i finalen.

Endret av Jikla
Lenke til kommentar

jau, da burde gå. Men mekker en ny tråd senere i kveld eller i morgen ettersom jeg kommer på regler. Ingen items, høres det ut som en plan? eller er det automatisk ikke lov å bruke items i wi-fi kamp? Men flekker opp en ny tråd senere som sagt der jeg også legger ved hva man kan vinne for hver uke + kamp oppsett og finalister osv.

Lenke til kommentar

mener bruk av items i kamp. Pokemon kan holde items mener jeg. Vet dog ikke helt hvor mye boost du får av held STAB items men rekner med at det kanskje er en 10-20% for en viss type angrep vet heller ikke helt hvor rettferdig dette er for motspilleren. Men synest det kanksje kan være litt teit å ha en skikkelig defensiv pokemon på slutten og bare hive innpå med max revive/revive og full restore spam om det går an å bruke items i kamp.

Endret av Jikla
Lenke til kommentar

vet heller ikke om vi skal tillate en full gruppe av Ubers. De er jo så latterlig gode. Så kanskje maks 2 ubers?

Ubers:

Arceus

Darkrai

Deoxys (all forms)

.....

Lugia

Manaphy

Mew

Mewtwo

Palkia

Rayquaza

Wobbuffet

 

Wobbuffet er uber pokemon? XD

 

Herregud så mange legendary pokemons det har kommet, eneste jeg visste om til nå var mew, lugia, ho-oh og celebi :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...