Gå til innhold

Pokemon Heart Gold & Soul Silver bekreftet!

Din mening her!  

1 stemme

1. 1. Skal du ha Pokémon Heart Gold eller Soul Silver?

• Ja
      29
    • Nei
      11
  2. 2. Hvilket skal du ha?

• Heart Gold
      9
    • Soul Silver
      14
    • Begge
      7
    • Ingen
      10

Anbefalte innlegg

Da var det bekreftet folkens!!

What a surprise! Gold and Silver remakes! No one predicted this! Who wants to bet Ruby and Sapphire remakes are coming in several years?

The Japanese Yahoo website has officially confirmed the existence of Gold and Silver remakes. The games are to be titled HeartGold and SoulSilver and will be released this fall in Japan. According to Bangiras, the Yahoo article states that the games are remakes in the same vein as FireRed and LeafGreen were remakes of Red and Blue. The only other fact the article states is that the games will contain new features as well as sound and graphic improvements. The translation of the article and the game logos can be seen below. The logo for HeartGold features Ho-Oh's wings in a heart formation while Lugia looks like a spirit in SoulSilver's logo.

Following Yahoo's announcement, the official Japanese website posted a page announcing the game. You can read the translation of their page below the Yahoo article translation.

News on the games is bound to appear on Pokemon Sunday this weekend, as posted previously. Heerosferret is going to try to record the announcement for us when it airs, and when she does it will be posted here immediately. While the show is playing, however, we will be posting live information. Details on the games are also bound to appear in the next issue of CoroCoro as well, which will probably be leaked on to the internet by next week. Be sure to check back here for the latest news and translations!

We learned on the 7th that "Pocket Monsters Gold and Silver," the second entry in the popular RPG series, originally released on the Gameboy system in November of 1999, will be remade for the Nintendo DS this autumn under the titles "HeartGold" and "SoulSilver." New elements will be added in this tenth anniversary return to the Johto Region.

A continuation of the original series (Pocket Monsters Red, Green, Blue, and Pikachu), Gold and Silver recorded remarkable sales of 23,000,000 copies worldwide. It introduced monsters that hadn't appeared in the gameboy games, along with various new features.

Red and Green, the first games of the Pokemon series, were remade for the Gameboy Advance in 2004 as "Fire Red and Leaf Green," making this the second set of remakes. While Red and Green had fantastic upgrades in their transition from Gameboy to Gameboy Advance, this time the games are skipping the Gameboy Advance and going directly from Gameboy to DS. So they will almost certainly have drastically upgraded graphics and sound. Details will be released on the official site shortly.

Currently in development for the Nintendo DS are the newest entries in the Pokemon series: "Pocket Monsters HeartGold and SoulSilver." Taking place in the Johto region, the games will be upgraded with all of the series' current features and will also be packed with brand new features. This year marks the tenth anniversary of "Pocket Monsters Gold and Silver's" release on the original Gameboy, so its revival is only fitting. Since its release in 1999, the game has sold over 23,000,000 copies worldwide.

heart-gold-soul-silver.jpg

http://pokebeach.com/#gold-and-silver-rema...and-soul-silver

Gleder meg som en liten unge :D:love:

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I og med at det kom ut en remake av et pokmon spill til DS for under en måned siden som vistnok var greit nok, så ser jeg at det eneste jeg ville vært interessert i, var hvis det kom en Wii versjon med nytt gameplay osv, ikke bare en porta versjon med litt bedre grafikk.

Lenke til kommentar
I og med at det kom ut en remake av et pokmon spill til DS for under en måned siden som vistnok var greit nok, så ser jeg at det eneste jeg ville vært interessert i, var hvis det kom en Wii versjon med nytt gameplay osv, ikke bare en porta versjon med litt bedre grafikk.

Var ikke en remake, bare tredje utgaven av spillet. Kommer 22. mai, er i USA det kom for ca. en måned siden.

Lenke til kommentar

Fantastisk nyhet dersom dette viser seg å stemme. Pokemon Silver er etter min mening det beste spillet i serien. Jeg skulle helst sett at spillet kom ut til Wii, men Gamefreak har desverre sagt at de ikke ønsker å ta serien inn i 3D med det første... Da er det like greit at det kommer ut til DS.

Det er dog på høy tid at Nintendo lager et ekte Pokemon-spill til en hjemmekonsoll. De kunne ha fått en annen utvikler til å lage det.

Lenke til kommentar
Hell yeah, blir silver remaket kommer jeg til å ha en boner i 5 timer

make that 10!

En av pokemon spillene jeg har brukt mest tid på, og etter min mening det beste! silver all the way!

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

Pappa kjøpte sølv til meg i USA, før release her hjemme som et helt random spill, han hadde jo ikke peiling :p Ble helt frelst, vet ikke hvor mye jeg har spilt det, men er nok godt over 300t.

Hadde vært deilig med remake, trenger ikke noe nytt gameplay. Hadde vært fornøyd med bedre grafikk jeg :D

Lenke til kommentar
Jeg vil ha remakes av dem to

Hadde sølv og 250 pokemons av 251, manglet Celebi

Spilte det over 300 timer :D

Kansje dette skjer, men tror det kan komme til Virtual Console på Wii :), eller til Nintendo DS :)

hehe, må bare skryte litt her. Hadde allee 250 med Celebi, men manglet Quilfish. Skaffet selvfølgelig han senere da.

Men Gold and Silver er for meg to av de beste Pokèmon spillene som er laget. Så en remake hadde vært toppers!

Lenke til kommentar

Det hadde jo bare vært knall med en remake av hvilket som helst pokemon spill fra Blue og Red osv (se bort ifra ranger og de andre) med grafikken til.. si for eksempel Pokemon Colosseum(altså en remake på wii). Hvertfall mer 3D enn Pearl og Diamond. Men vil helst ha en remake på DS, mest for nostalgiens skyld.

Endret av Leaf
Lenke til kommentar
Det har blitt kunngjort at det kommer remakes av Pokemon Silver og Gold!!

De nye utgavene får titlene Pokémon Heartgold og Pokémon Soulsilver :D

http://pokebeach.com/#gold-and-silver-rema...and-soul-silver

Da ser det sånn ut jeg kommer til å skaffe meg en Nintendo DS disse neste månedene!! Og de får forbedret grafikk og lyd, og noe nytt innhold!!

Jaaaaaa :D Oppdaterte førstepost med infoen i linken din ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...