Gå til innhold

MAG - Massive Action Game


- MAG - MAG - MAG -   

55 stemmer

  1. 1. Skal du ha spillet?

    • Ja
      47
    • Nei
      53
    • Kanskje
      64
  2. 2. Tror du spillet blir bra?

    • Ja
      68
    • Nei
      42
    • Vet ikke
      54


Anbefalte innlegg

Har spilt til lvl 10 med S.V.E.R. nå og synes spillet er greit nok kanskje men domination som er 126 vs 126 er jo bare en ren zerg fest uten like, Sabotage(32vs32) og Aquisition(64vs64) er bedre og går ann å spille litt.

 

Mest plagsomme med spillet som jeg har funnet er at handgun suger eselpikk, 1 skudd i sekundet omtrent og de fleste spillerne bruker heavy armor og tar gjerne 4++ kuler rett i brystkassen før de nærmer seg døden.

Plages litt med knifeing også(må jo være i stand til å beføle fiendens edlere deler for i det hele tatt ha sjans på å treffe) og sliter litt med å sikte ned våpenet med assult rifle, plus at hvis du er ny på spillet regn med å bli rapet hardt av spillere som er mye høyere level enn deg med bedre våpen.

 

Tror ikke jeg kommer til å spille dette så veldig mye, foretrekker MW2.

Endret av Chronilus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg tenker dette spillet utgår til fordel for BC2. Fikk desverre liten tid med MAG betaen, men det lille eg fikk gav meg egentlig ikkje særlig meirsmak ;) Mulig det blir ett kjøp ein eller annen gang når det skranter på online spill, då har Zipper sikkert fått patchet og balansert ut spillet litt også.

Lenke til kommentar

FPS hørr hjemme på PC

 

konsoller kan ha rayman type spill og bilspill etc :p

FPS på konsoll har kommet for og bli, og har vert det ganske lenge faktisk. Ser vi på salgstallene så tror eg utviklerene også er ganske enige i det :)

 

 

Men eg ser problemet med å spille fps med gamepad i stedet for mus ;)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Vi har mere gode spill en pc har, den mangler gromtitler som er ute og kommer til PS3 og Wii og noen 360 spill ;). Derfor er konsoll inn og ikke pc. Men jeg vil skaffe en monsterpc viss jeg har klart å spare en del penger, og da skal 360en bli solgt siden jeg er ikke tilhenger av Live mer, og de fleste 360 spill ender på pc med bedre grafikk, oppløsning og flyt!

 

Kan jeg håpe på MAG kommer til pc :p

Lenke til kommentar

er ikke skikkelig våpenfølelse nei, når jeg skyter kommer omtrent bare pewpewpew, ikke skikkelig rifle lyd. Bruker da en AG-94 med red dot sikte, samme med sniper, bare små putt putt, ikke noe lyd nesten.

Begynner å bli litt lei maps også, er jo bare 9 maps fordelt på tre game modes(jeg teller ikke Suppression(TDM) som er 32vs32 mot din egen faction).

Og domination som er 126vs126 er jo full kaos og ikke noe særlig moro, spiller nesten bare Sabotage med litt Acquisition av og til.

 

Men det er ganske moro hvis du spiller med andre i en squad og kommuniserer osv. skrike ut Mediiic! come and heal me up! :D

 

Håper det kommer noen flere maps ganske snart :\

Lenke til kommentar

FPS hørr hjemme på PC

 

konsoller kan ha rayman type spill og bilspill etc tongue.gif

 

 

Gå å legg deg ditt troll!

 

Leste at Vg ga det en 3..spillet fremstår meget svakt når det er 2 store kjemper der ute...tenker da på Modern Warfare 2 og Battlefield Bad Company 2. Dem skulle ha jobbet videre på det og sluppet det til sommeren/høsten.

Lenke til kommentar

For meg virker det som om MAG fremstår som en mer "proff" versjon enn ihvertfall MW2, som er mye mer casual. MAG krever lagspill og spiller mye mer på sikteferdigheter enn i MW2, og headshot skader langt mer enn vanlige skudd, i motsetning til MW2, der hitboxen er helt totalt på trynet.

 

MW2 har tidenes største aim-assist som fjerner så og si all form for ferdigheter når det gjelder skyting - og med noen overpowered våpen som G18 Akimbo og idiotiske tillegg som Heartbear Sensor blir det alt for lett for de mindre skilla noobsa å gjøre det bra.

 

BC(2) framstår som en ting sånn midt i mellom, men jeg tipper nok at jeg kommer til å spille MAG en god stund inntil BC2 kommer ut.

 

Allikevel må jeg nok si at KZ2 for meg er den suverene ener når det gjelder FPS-experience. Den fantastiske lyden og grafikken, den ekstreme våpenfølelsene og de intense kampene gjør spillet til et det beste jeg noengang har spilt innenfor Singelplayer FPS. Onlinen derimot fungerte rett og slett ikke for et sånt type spill, jeg tør nesten påstå at KZ2 var for bra for casual online-skyting som de fleste er på utkikk etter.

Lenke til kommentar

Jeg ga opp MAG etter 3timers spilling. Er det seriøst ingen som bruker mic på PSN!? At det skal være så fattig med folk som bruker mic på PSN blir så teit, skulle garantert følgt med headset i konsollen eller i flere spill.

 

Føler MAG ble gitt ut til feil konsoll når jeg spilte spillet. Var egentlig den tanken jeg satt med under spillingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...