Gå til innhold

MAG - Massive Action Game


- MAG - MAG - MAG -   

55 stemmer

  1. 1. Skal du ha spillet?

    • Ja
      47
    • Nei
      53
    • Kanskje
      64
  2. 2. Tror du spillet blir bra?

    • Ja
      68
    • Nei
      42
    • Vet ikke
      54


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var lite morsomt, ihvertfall første runden. Føler ikke at jeg hadde så mye å si for kampen som en helhet. Våpenfølelsen var meh, lydene var lite gode og det var hauger av "pop-in" teksturer. Menyene var kronglete satt sammen og verken hud'en eller kontrollene ble demonstrert på forhånd. Lag og lav framerate var også en del av det hele. Grafikken ønsker jeg ikke å klage på mtp. hvor mange det er som er på banen samtidig, men jeg kan nå si at det ikke er et pent spill.

Lenke til kommentar

Det er jo mange på banen.. det er klart, især når alle blir samlet de siste minuttene. Jeg spilte som et offensivt lag, og vi brukte en 10-15 minutter (kampene varer 30) på å skaffe oss en spawn "midt inni" vår del av banen. Den mistet vi opptil flere ganger også. De som skulle beskytte området sitt hadde også tilgang på veldig overpowerede våpen og turrets, og gjorde det veldig dårlig balansert.

En annen ting som viste seg å være et stort problem, er at når man spawner i en fallskjerm så blir man drept før man treffer bakken altfor ofte. Flere ganger endte jeg opp med -10hp før jeg traff bakken - og da var jeg heldig, fordi jeg ikke hadde dødd. Kombiner det med litt for lange respawn tider (opptil 20 sekunder), så blir det veldig mye passiv spilling.

Lenke til kommentar

Jeg har en betakode til overs. Den første som sender meg en PM om dette får den. Skal prøve å svare vedkommende før serverne åpner i morgen/i dag.

 

Edit:

 

Puffyp var først ut og er derfor den heldige vinner av en fæncy betakode :) Grattis!

Endret av Kuff1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...