Gå til innhold

Xbox Live Trøbbel

Anbefalte innlegg

Xboxen min har vært ødelagt en god stund, tok meg ikke bryet med å sende den tilbake med en gang. Men nå har jeg altså fått den tilbake og skal koble meg på xbox live for noen runder cod 4.

Prøver loggen inn profilen min.

"Your account has been suspended due payment problem"

OK. Jeg sjekker "payments options", der står det jaggu meg at jeg har kredittkortet mitt automatisk har blitt trukket for 59,- hver mnd for xbox live. (Ikke vet jeg hvordan dette gikk til)

OK. Da er sikkert kortet tomt. Men jeg fikk med en xbox live redeem code når jeg fikk tilbake boksen. Taster inne koden og gleder meg til å koble meg på nett.

Fail.

Nå kommer det opp en feilmelding om at jeg ikke får brukt redeem koden siden accounten er sperret.

Jeg betalte jo for 1 mnd av gangen. Så når det mangler en betaling er det jo bare å koble ut gullmedlemskapet. Men å sperre hele profilen?

Noen som har opplevd lignende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Abonnementet blir automatisk videreført, så du blir trekt 59,-kr hver måned. Har du ikke penger blir du ikke trekt, og MS blir sint. Resten kan du tenke deg til selv. Jeg ville tatt en telefon til de imorgen, så skal det sikkert fikse seg.

Lenke til kommentar
Så det er MS sin feil att ikke du har dekning på kortet du har oppgitt... Noe som skurrer her men vet ikke hva

Nydelig utført sarkasme, men det må være hos deg det skurrer i så fall..

Nei, det er ikke MS sin feil at jeg ikke har dekning på kortet. Har jeg gitt utrykk for dette?

Poenget mitt var at når jeg forhåndsbetaler for en tjeneste vil ikke MS tape noe på å nedgradere meg til sølv hvis de ikke kan belaste for neste måned.

Men i stedet så sperrer de profilen så jeg ikke kan legge inn et nytt kredittkort eller redeem kode.

Skurrer det fortsatt?

Endret av Neptjune
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...