anolop_InnleggNO Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Har begynt å spille litt Gears 1 igjen nå, just for the fun of it, og fordi jeg ser jeg mangler noen achievements der ennå... Noen som vil være med å spille ranked Gears 1?? Vi trenger å være minst 6 stykker for å starte matchen! Vi spiller som normalt, achievementene kommer etterhvert. Det blir ingen achievements boosting hvis ikke noe annet er avtalt på forhånd. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Oh noes Jaja, jeg er med i kveld, selv om det sikkert blir selvpining. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg er lett med, men orker ikke Achievementboosting. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Gjør ikke det heller Lakus Det kommer av seg selv, det vet du.. Og det er ikke noe problem å finne hverandre, siden det er mindre enn 500 som spiller dette online hver dag Men jeg kunne gjerne tenkt meg å hosta litt, siden jeg mangler 15 hostinger for å få ach Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 anolop, drugis, Lakus og iharal3 foreløpig da altså. Vi trenger minst to til, men helst fire. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Rolig nå. Jeg er ennå fyllesjuk og fæl, og må legge meg om en time. Sånn ca. Vi får se, vi får se. Jeg prøvde noen runder nå, var ganske morsomt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg installerer Gears nå jeg da ^_^ Så setter jeg på en film, og så er jeg klar for gaming. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Får se om jeg får tid. SKal på restaurant og øve til prøve. Jeg skal gjøre alt i min makt for å rekke det. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Tror ikke jeg får tid før rundt klokka 22:00 i kveld Lakus... Rosenborg skal spille kamp klokka 20:00. Men jeg er på uansett etter klokka 22:00! Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 :o Utover uka da?? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Tralalalala. Jeg elsker Gears of War. Gleder meg som en unge til å spille i dag Endret 3. mai 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Brems trollingen, iharal3. Hvis ikke du vil være med eller ikke har noe å bidra med, kan du holde deg borte. Jeg har også lagt meg 22.00, sikkert lagt meg 21.00 også. 20.00 og. Uansett er jeg med fra mellom seks og syv. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg og Lakus skal spille Gears 1 i kveld fra klokken 19 (sa Lakus, så det blir sikkert nærmere 20:00 før han logger på). Join us! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg er på nå. Chrissj spiler Gears 2 til og med. Ikke noe tegn til Lakus i hvert fall. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg ble utkalt til en emergency tyre blast! Så jeg er online igjen nå, men kommer fotsatt til å spille Gears 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå