LarZen Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Wii har endel spesielle spill ute og påvei, et av dem er Feel. Etter klippet å dømme så er det nok et spill som kan få en med litt frynsete nerver til å bli rimelig svett. Endret 2. mai 2009 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Det så jo ganske stilig ut, men med tanke på at jeg syns Resi 4 var mer enn skummelt nok, tror jeg nok dette blir for skummelt for min del.. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 faen det frista meg med en Wii igjen nå.. så veldig kult ut det spille Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Resident Evil og Fatal Frame beviste at horrorspill kan selge bra til Wii. Det overrasker meg ikke at det kommer flere spill. Spillet ser for øvrig veldig lovende ut. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Den lyden på slutten er jo tatt direkte fra The Grudge. Så uansett ganske interessant ut. Likbleke japser som dukker opp når du minst venter det er nok langt mer skummelt i spill- enn filmform. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Den lyden på slutten er jo tatt direkte fra The Grudge. Spillet er basert på Ju-on(The Grudge i vesten). Skaperen av filmene er faktisk med på å lage spillet. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Okey, det spillet så faktisk jævla creepy ut! Kunne ønske det kom til PS3/360, slike spill fortjener god grafikk for å bli enda skumlere. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Pent var et i alle fall. Lurer på hvordan gameplayet blir da. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Såg klamt og herlig ut ^_^ Stor fan av Ju-on filmene da Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Okey, det spillet så faktisk jævla creepy ut! Kunne ønske det kom til PS3/360, slike spill fortjener god grafikk for å bli enda skumlere. Så enig! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg ble redd nok av den lille snutten der oppe jeg. Ikke søren at jeg skal prøve det der - noen sinne! Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Har ikke vært så mye å tittet bortpå Skrekk sjangeren, både på film og spill. Kanskje jeg burde prøve dette spillet, da..Litt kult at Wii har litt skummle saker å by på også Kommer til å pisse på meg, var skummelt nokk å se traileren, særlig når han åpnet døren og wtf-whatever det var som stod bak døren! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Minnet litt om en blanding av Penumbra og F.E.A.R. Skal bli spennende å følge med på dette spillet Lenke til kommentar
rbr Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 når blir dette tilgjengelig?? Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Det har ikke blitt bekreftet ennå Lenke til kommentar
rbr Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) ok <_< er det andre horror spill ute til wii? Endret 7. august 2009 av rbr Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Det er kommet en remake av Resident Evil til Wii som heter Resident Evil Archives: Resident Evil. Om det er skummelt vet jeg ikke. Kan kjøpes billig på play.com også. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Det er kommet en remake av Resident Evil til Wii som heter Resident Evil Archives: Resident Evil. Om det er skummelt vet jeg ikke. Kan kjøpes billig på play.com også. thanks. jeg får se litt rundt på youtube om jeg finner noe der. for aldri nok av resident evil spill Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Hehe, hvis du ikke får nok av Resident Evil er det vel bare å kjøpe. Her er en anmeldese fra IGN http://wii.ign.com/articles/100/1001698p1.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå