sifo Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 jeg syns at fistmile er et er topp fima som har suveren kundebehandling og hyglige ansatte og og dem lover ikke hytt og pine prøv :smile: dem Lenke til kommentar
JimL Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 skal prøve dem når jeg en gang får muligheten til det.. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Kommer de til Ålesund skal jeg prøve dem Lenke til kommentar
gupp Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 meget fornøyd, men har hatt en håndfull timer nedetid over ihvertfall 4-5 episoder de siste månedene. God hastighet, god pris. Lenke til kommentar
sifo Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 du kan ringe dem eller send mail det løner seg å ta dem firstmile Lenke til kommentar
vqb Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Vel jeg bestillte linje fra Firstmile 06.05.03. Spurte om instalasjons dato den 2.juli, ingenting har skjedd enda. Jeg har ikke engang fått noen mail om når de har mulighet til å starte. Greit nok at 2.juli noe midt på sommeren, men de kunne ihvertfall sagt fra om de tok ferie eller ikke. Sitter fortsatt og venter på tilbakemelding på 3 mailer jeg har sendt. Lenke til kommentar
sifo Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 kansje du må ringe ned ? folk har sommer ferie jeg vet at det tar lang tid nå på grunn av telenor det er dem som må få ut fingern Lenke til kommentar
vqb Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 hmm og hvor finner man så telefon nummeret til Firstmile, alt de har oppgitt på siden sin er mail. Hjelper det noe å ringe Zyxel? oen som har et nummer til Firstmile? Lenke til kommentar
sifo Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 ZyXEL Communications A/S Nils Hansensvei 13 - N-0667 Oslo - Norway Tel (+47)22 80 61 80 - Telefax (+47)22 80 61 81 Did you check http://www.zyxel.no today ? Lenke til kommentar
Firstmile Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Hei. Til hvilken mailadresse har du sendt til? Firstmile er bare navnet på prosjektet. Prosjektet er styrt og finansiert av ZyXEL så det er bare å ringe oss på 22806180. Husk kundereferansen hvis du har den, og husk å si at du er Firstmile kunde. Mvh, G. Rimala ZyXEL/Firstmile Lenke til kommentar
vqb Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Har sendt til to mail adresser: info og kundeservice. Man får prøve ringe imorgen.. MEN fikk ikke noe referanse nummer Fikk en url som kun gjaldt for den adressen jeg bestilte til. Da jeg hadde skrevet inn all info fikk jeg en bekreftelse fra Registrering, hvor det sto jeg var registrert som bestiller, og at jeg skulle kontakte dere med ønsket instalasjons dato. en ting jeg lurer på: Jeg sjekket telefon ledningen som gikk inni leiligheten, den så noget gammel ut. er dette veldig kritisk for hva man kan få av tjeneste? Lenke til kommentar
J0kke Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Beste isp på lenge :smile: hatt FM i ca 2mnd nå og nesten aldri probs, værre med huben min som overflower nettverket hjemme og senker adsl rutern, rett tilbake til 4 ports switch ja Lenke til kommentar
vqb Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 weeee:D og litt anti weee Firstmile sa de var klare, men!! MEN De ventet på Telenor, de skulle vist klar gjøre sentralen.... og det tok 3-4 uker... så da er det 2-3uker igjen da... sukk.. men men den som venter på no godt venter ikke for gjeves, om ikek det man venter på ikke skjer da så klart.... :o Lenke til kommentar
vqb Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 weee Endelig fått Firstmile. Det gikk sabla fort også. Bravida fyren kom rundt halv ni og gikk igjen rundt 9 tror jeg det var og da var man på nett. Man bestilte 12500/6250 linja, men ser ut til at man bare har fått 5/5 linja... Får ringe og høre, sikkert for langt unna, selv om man bor omtrent opp på sentralen. Digger ZyXel Routeren, meget enkel å confe, bare lære meg litt mer så... Lenke til kommentar
Ozzy Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Hadde jeg fått sjansen til å bestille den beste linjen deres hadde jeg gjort det. Dessverre har jeg bindingstid igjen på nextgentel..(ca 1 år, SUKK) Men jeg skal flytte til ett annet sted til sommern, vi får se om jeg får sjanse til å skaffe 10mbit da.. Lenke til kommentar
vqb Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Joa vi hadde fått vdsl, men vi hadde fått 5/5... en liten tlf til Firstmile: Vi ringer opp om kort tid. Tiden gikk og rundt 1600-1700 ringte det en hyggelig fyr. Samtalen følger (10min): Han: Du lurte på noe angående linja di? Meg: Jo jeg lurte på hvilken hastighet vi har fått. Han: hmm la meg se... så klart du vil ha 12mbit upstream. Sitter du ved pc'en? Jeg: ja Han: nå vil modemet slutte å lyse litt.... *pause* Jeg: der slutta det lyse, der lyser det. Han: sjekk hastigjeten no. Jeg: oki.. *leite frem ftp klient, koble opp mot uio og laste ned linux iso ja nå er det 12mbit ja. Han: ja da var det gjort. Jeg: takker så meger, hade bra. Han: hade. Jeg satt igjen og måpte litt, skjedde nu egentlig... jo vi hadde fått raskere linje. Så kom problemene, routern eller modemet klikka litt. Usikker på hva som forårsaket det, vi resatte alt og lastet in config igjen(takoglov for at jeg tok backup) vips var alt på linje igjen Konklusjon: Firstmile er ikke feil fri, men de retter feilen fortere enn svint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå