Coffey Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Her er noen par skoleoppgaver vi gjorde som jeg hadde en større andel ansvar på: Lenke til kommentar
Rekviem Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"> En animasjonsfilm laget i sammenheng med et eksamensprosjekt på høgskolen i gjøvik. (Fikk top karakter ) EDIT: Fete videor forresten koffeinkanin! Er veldig nysjerrig på hva dere gjorde får å få de fargeeffektene på den siste videon. Endret 23. mai 2009 av Rekviem Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Grønnskjerm og After Effects, for det meste. Lenke til kommentar
warius_InnleggNO Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Slenger opp et par av mine dypt, dypt seriøse filmer. De betyr veldig mye for meg. For å få best utbytte av filmene bør dere etter visningene sette dere på en stein nede ved sjøen/vannet/elva og reflektere over handling og budskap i en halvannen time. Deretter vil jeg ha et åpent og personlig referat av filmen(es) handling på minst en side. Helst håndskrevet. name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"> Flere filmer ligger her: http://www.youtube.com/user/TeamSupremeAlpha Lenke til kommentar
Era_InnleggNO Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 En wow machinima jeg laget for noen år tilbake.. Skapte en dominoeffekt på warcraftmovies med et ras av "band videos" ;D Savner nesten wow litt når jeg ser tilbake på dette.. Er egentlig bare greenscreening av loopende animasjoner og slikt, kort sagt ;D Lenke til kommentar
JonasBecsan Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Gammel denne. Fra i fjor sommer. http://www.youtube.com/watch?v=WWabdcl8WYQ...re=channel_page Crysis og bluescreen: http://www.youtube.com/watch?v=loQxvb6LjyI...re=channel_page Av en eller annen grunn funker ikke youtube embed'en. Endret 20. juli 2009 av JonasBecsan Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Slett Endret 22. juli 2009 av Nostalgic Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 @Nostalgic: "How to save a life" av fray koblet med en film med massaker, eller zombie filmer osv. Den er good to go! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 My five minutes of fame ^_^ Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Litt røykpakker?!? Hvorfor så negativ i stemmen? Oja det var dine 4 minutter og 15 sekunder, ikke 5. PS: Vet det er ett ordtak. Lenke til kommentar
.Winter Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 En liten showcase snutt jeg lagde for en bane på trackmania Fila er litt stor så kan være lurt å sette på pause så den får lasta litt først http://www.tm-tube.com/video/10907/empty-promises Lenke til kommentar
WoIferey Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Filmer vi laget i år på OPIM - Høgskolen i Hedmark: Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 My five minutes of fame ^_^ HAHAHAHAHAHAHAHAH! Lo gjennom hele filmen! Beste latteren på en stund! Lenke til kommentar
UlrikS_InnleggNO Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Link til filmen Jeg driver med litt ekstremsport og filming på fritiden, skal bli ekstremsportfotograf. Her er en liten film fra fysakhallen jeg har laget. NB: ble medlem av forumet i dag, så har ikke blitt så vant til det. Så er usikker på hvordan man legger ut filmen i posten Edit: fikset Endret 1. august 2009 av UlrikS Lenke til kommentar
bjaross Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"> Ein musikkvideo med Power Metal-parodibandet mitt: "Paladins Of The Golden Power Fights With The Great Sword Of Eternal Magic And The Great Kings will" Endret 4. august 2009 av bjaross Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Ahahahah fytti helvete for en bra pariodi xD Her er en video jeg lagde for omtrent en måned siden. For å si det slik betydde det utrolig mye for meg å få lagd og lastet opp denne filmen, da jeg i en lengre periode har slitt med "tunge tanker" og det det fører med seg (depping sant?) pga damestyr.. Lenke til kommentar
thewerty Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="873" height="525"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295">Et klipp fra en film jeg lager med lillebroren min, just for fun. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 En video av lillebroren min og en kompis som mister buksa med vilje når det kom biler forbi på veien. Det eneste jeg egentlig liker med filmen er musikken og klippet i begynnelsen, av kisen som sykler i rundkjøringen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Funker ikke å spille den av. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Videoen er privat. Man må vel være venn med deg eller noe for å se den. Endret 15. august 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå