Villanden Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Fingrene dine var noe for seg selv Laland. Respect. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Haha, jo, takk for det. Kommer flere en eller to ganger i uken utover. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 bare finne andre bruksområder? ^^ Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 De fingrene til Laland er syke. De er ikke friske i allefall. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Lawl. Menne.. send meg PM til forslag om hva som skal skje neste gang. Skal slutte å ta opp mer plass i tråden nå før jeg har flere filmer å komme med Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Laland, har du gått til doktor for å undersøke de fingrene enda? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 15. mai! Men, nå får vi ta den diskusjonen i SO og la det være brukerlagde filmer her i tråden. Lenke til kommentar
kaz_InnleggNO Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Haha, vet mange ikke liker Kane & Lynch, men likevel syntes vi den kunne fungert flott som film... Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Kaz er den selvlagd? Bare lurer siden: "Embedding disabled by request" Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Legger snart inn en ny film må bare eksportere den og fikse på litt kodeker. Burde se frem til denne! Stop-motion pepsianimasjon! Kom på at jeg har en annen film her også: Endret 6. mai 2009 av Turboleif Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Var sykt populær på YouTube før, hadde over 200 subscribere. Men ble suspended. Les mer om det her: Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Du skal laste opp de samme vidoene som fikk deg suspended tidligere? Poengløst. Oh and - ha litt mindre tid på hver tekstbit. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Nei, de gamle videoene utenom GTAIV-missionene. Den videoen er gammel. Har fått masse konstruktiv kritikk. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ikke helt poengløst. Det er da mulig at de ikke finner videoene med det første, så får han kanskje hatt dem i en hel måned. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Haha, sant! Og ved tredje nye brukeren gidder de ikke mer. Da blir det ip-ban Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Mitt høyeste totalview på en film er 40.000 visninger. Haha, sant! Og ved tredje nye brukeren gidder de ikke mer. Da blir det ip-ban IP-bann fikk jeg faktisk. Men det var på første kontoen. Men klarte faktisk å lage ny Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Da var den lastet opp, fortsatt på processing men det går hvertfall an å se den nå. Det siste halve minuttet skal visst egentlig ikke være med, men men. Endret 6. mai 2009 av Turboleif Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg skjønner ikke helt hvorfor du hadde med hånden da du tok inn Coca Cola, det hadde vært bedre å bare la den gli inn som alt det andre. Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Den blir satt inn i kjøleskapet, det er derfor det også blir helt stille. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Haha, konge! Skal bruke den når jeg argumenterer for at Pepsi Max er best ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå