Mokko Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Imaginatively titled 'Map Pack 2' you'll get 'Banzai' (a jungle map complete with waterfalls and caves), 'Corrosion' (more trainyard action) and 'Sub Pens' (rainy bombed-out submarine base). Even better news is word of a new Nazi Zombies map called 'Shi No Numa', which means Zombie Swamp. It's got a new weapon, the Wunderwaffe DG-2, and "flaming Hell Hounds" as well as new achievements. KILDE Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Spennende, men jeg nekter å betale et rødt øre for map pack. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Samme her. Syns mappene til Cod generellt suger svett hesteballe. Tviler på at dette blir noe unntak. Samme her. Syns mappene til Cod generellt suger svett hesteballe. Tviler på at dette blir noe unntak. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Synes Zombie er kjempegøy, jeg. EDIT: Så vant jeg forrige Map Pack, da. Endret 1. mai 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Vant også forrige map pack (spill.no), hadde aldri kjøpt den pakken om jeg ikke hadde vunnet den. Syntes at når jeg får et spill, skal spillet inneholde spillet, og ikke få tilleggspakker underveis. Når jeg ser meg ferdig med et spill, legger jeg det fra meg. Da er det utrolig dumt at det kommer nye pakker, blir aldri ferdig. Uansett, når jeg får et spill skal det inneholde alt, ikke få nye ting etterhvert. Det er bare dumt syntes nå jeg. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 map packen blir vel gratis til pc sier ikke ned takk til nye maps. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Vant også forrige map pack (spill.no), hadde aldri kjøpt den pakken om jeg ikke hadde vunnet den. Syntes at når jeg får et spill, skal spillet inneholde spillet, og ikke få tilleggspakker underveis. Når jeg ser meg ferdig med et spill, legger jeg det fra meg. Da er det utrolig dumt at det kommer nye pakker, blir aldri ferdig. Uansett, når jeg får et spill skal det inneholde alt, ikke få nye ting etterhvert. Det er bare dumt syntes nå jeg. Da må jeg si meg uenig med deg. Istedenfor en oppfølger, burde det komme ting. Se på Burnout Paradise som et eksempel! Endret 2. mai 2009 av HCG Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Hæ? Du er enig med han? Men så skriver du at det heller bør komme som dlc? Endret 2. mai 2009 av Bebeluv Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Men så ser du på Burnout, trur du oppfølgeren hadde inneholdt så lite som det vi fikk som dlc fra Paradise? Neppe, natt/dag modus, motorsykler, noen biler, party pack, ny by? Oppfølgere er mye større enn det, greit dem gir ut dlc, men håper dem prioriterer oppfølger høyere enn dlc. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Jeg mener bare de at burde komme med en ting/map elns. i DLC, istedenfor komme med en oppfølger med bare den tingen som er nytt. Get it? Endret 2. mai 2009 av HCG Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Når jeg kjøper et spill, regner jeg med at jeg får det utviklerne mener det skal være i spillet. Da føler jeg meg lurt da de i ettertid legger til nye konkurranser o.l , noe som gjør at jeg kanskje må spille igjen, etter at jeg har følt meg ferdig med et spill. I tillegg, når jeg kjøper noe, vil jeg at det skal være det endelig produktet, og slik blir det jo ikke når de slipper ut dlc? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Fulgte det med nye våpen i DLC'en? Lasta den ned på dagen men har ikke sett noe særlig til nye våpen. Kanskje i zombie-mode da? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Ingen nye våpen i Map Pack 1 (den som kom for en stund siden), nei, men det ser ut som at det kommer et i MP2. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 http://www.spill.no/default.aspx?section=a...&id=2617281 Lenke til kommentar
bas Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Når jeg kjøper et spill, regner jeg med at jeg får det utviklerne mener det skal være i spillet. Da føler jeg meg lurt da de i ettertid legger til nye konkurranser o.l , noe som gjør at jeg kanskje må spille igjen, etter at jeg har følt meg ferdig med et spill. I tillegg, når jeg kjøper noe, vil jeg at det skal være det endelig produktet, og slik blir det jo ikke når de slipper ut dlc? Fullstendig uenig. Er det spill jeg liker så legger jeg det ikke fra meg bare fordi jeg har spilt det ferdig. Er veldig kresen på hva jeg liker og ikke, og har f.eks så og si kun spilt COD4 siden det ble sluppet, og der skulle det gjerne kommet enda fler map packs for å holde det fresht og interessant. Ville vært dørgende kjedelig å gå og vente på neste spill i en serie hver gang man kunne tenke seg nye maps eller noen våpen, det tar jo evigheter. Nei, lenge leve DLC, det bevarer spillbarheten evig mye lenger og holder et gammelt spill nogenlunde fresht en stund. Endret 4. mai 2009 av Snapcase Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Forstår det du skriver, og jeg er for nye map packs og nye oppdateringer, men å skulle betale 70 kr. for en pakke pølse og brød, ergo en 3-4 baner blir for dumt. Hvorfor skal jeg betale i tillegg til spillet som koster rundt 500 kr? Greit, det koster litt å lage nytt innhold, men de tjener fanken meg mye på salget av spillet, så de kan heller bruke de pengene. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Da er Map Pack'en ute, både til X360 og PS3. Noen som vil dele den med meg (Gamesharing)? Om du vil kan du godt få kode til Map Pack 1 og/eller Uncharted 2, begge ubrukte. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Zombie mode er artig nok det, men achievementene som kom med pakken er helt latterlige.. Edit: Må nesten legge til at flere av achievementene er "bugga". Er flere som ikke har poppet når de skulle. Endret 15. juni 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
COD-WAW FTW Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Vant også forrige map pack (spill.no), hadde aldri kjøpt den pakken om jeg ikke hadde vunnet den. Syntes at når jeg får et spill, skal spillet inneholde spillet, og ikke få tilleggspakker underveis. Når jeg ser meg ferdig med et spill, legger jeg det fra meg. Da er det utrolig dumt at det kommer nye pakker, blir aldri ferdig. Uansett, når jeg får et spill skal det inneholde alt, ikke få nye ting etterhvert. Det er bare dumt syntes nå jeg. Folk likte zombie og online på waw, og ville ha nye zm og mp maps. Ikke ett cod waw 2. Er det ikke bedre å betale 80kr for mer av det du likte i ett spill enn å betale 600kr for ett nytt? Synes ikke cod spillene er spill man legger fra seg når du er ferdig med det, eller kansje hvis du er lv65, 10th prestige. Jeg er lv56, 6th prestige og spiller både zm og mp dagli. Synes map pack 1,2 og 3 har gitt akkurat det jeg ville ha mer av, nye online maps og mer zm, og jeg fikk det mye billigere enn ett nytt spill:) Håper det blir map pack 4!!:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå