- FuzioN Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hvis alt dette stemmer, så er terroristene sykt smarte, eller så er det en stor tilfeldighet. Her ser du beviset: New York City har 11 bokstaver Afghanistan har 11 bokstaver Ramsin Yuseb [Terroristen som truet med å ødelegge Twin Towers i 1993] har 11 bokstaver George W Bush har 11 bokstaver Dette kunne ha vært en ren tilfeldighet, men det blir mer interessant: New York er den 11. staten Det første flyet som kræsjet i Twin Towers var fly nummer 11 Fly 11 hadde med seg 92 passasjerer - 9 + 2 = 11 Fly nummer 77 som også kjørte inn i Twin Towers, hadde 65 passasjerer - 6 + 5 = 11 Tragedien skjedde 11. septemmber, eller 9/11 som det også er kjent. - 9 + 1 + 1 = 11 Datoen er lik som US emergency services telfonnummer 911 - 9 + 1 + 1 = 11 Fortsatt tilfeldighet? Les videre og sjekk hva du synes: Total nummer av ofre på flyene som ble kræsjet 254 - 2 + 5 + 4 = 11 11. september er den 254. dagen i året - Igjen; 2 + 5 + 4 = 11 Bombingen i Madrid skjedde 3/11/2004. 3 + 1 + 1 + 2 + 4 = 11 Tragedien i Madrid skjedde 911 dager etter Twin Towers tragedien Det mest kjente symbolet for USA, etter stjerner og striper, er ørnen. Følgende vers er tatt fra Islams mest hellige bok, Koranen: For it is written that a son of Arabia would awaken a fearsome Eagle. The wrath of the Eagle would be felt throughout the lands of Allah and lo, while some of the people trembled in despair still more rejoiced: For the wrath of the Eagle cleansed the lands of Allah and there was peace. Det var vers nummer 9.11 av Koranen. Tror du fortsatt alt er en ren tilfeldighet? Prøv dette og sjekk hva du føler etterpå: Åpne Microsoft Word og gjør følgende: Skriv inn med store bokstaver: Q33 NY. Dette er fly-nummeret på det første flyet som kjørte inn i Twin Towers. Marker Q33 NY. Gjør det om til størrelse 48. Gjør om fonten du har til WINGDINGS Tror du fremdeles at det er en ren tilfeldighet? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Nei, jeg tror det er grovt planlagt av terrorister som skal gi deg og likesinnede idiotiske teorier om konspirasjoner slik at dere skal tro det er ofrene som er angriperene. Det er det jeg tror. Eller ikke. Endret 1. mai 2009 av Laland Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Som sagt, gammel. Og hva mener du med at flyene var nummer 11 og 77? Gir ingen mening. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 @Laland: Tror du seriøst at det er planlagt? Fikk frysninger når jeg leste det for første gang. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Mulig jeg fikk det jeg også da jeg leste den for... hvor mange år siden..? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 Som sagt, gammel. Og hva mener du med at flyene var nummer 11 og 77? Gir ingen mening. Fly nr. 77 hadde 65 passasjerer. 6+5 = 11 Mulig jeg fikk det jeg også da jeg leste den for... hvor mange år siden..? Den er old, men den måtte på forumet! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Den som har sitti å tenkt ut alt det mølet der er nok den smarte her. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Det fins ingen tilfeldighet, men at det var planlagt tror jeg ikke. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Men HCG, hva ER fly nummer 77? Hvordan nummererer man disse flyene? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 Aner ikke. Den er old, så greia er ikke min. Det er sikkert som Boeing 747 de mener. Eller route 77. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Det er ingen sinnsyk konspiransjonsteori bak alt forferdelige i verden. Innse det. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 Men er ikke det sykt`? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hva da? At ikke alt er planlagt på millimeteren? Nei, det er egentlig ikke så sykt at det ikke er det. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Det aller nederste er det som er interessant. Men vi vet jo ikke om Q33-NY faktisk var flyets virkelige nummer, eller om det var noe han som skapte teorien fant på. Det vet vi heller ikke med alle de andre tall-baserte teoriene. Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Slike "bevis" kan man sikkert finne om nesten hva som helst hvis man leter godt nok.... Og hvis dette er planlagt av noen, er jeg helt sikker på at det er av terroristene. Og hvorfor skulle noen i det hele tatt tatt seg bryet? Nei, jeg er ganske sikker på at dette er rene tilfeldigheter som en med veldig fritids har gravd fremxD Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Ett eksempel på hvor lett det kan være å lage en konspirasjonsteori. 1. Finne random gammelt tall som står for ødeleggelse 2. Si til folk at tallet nå begynner å dukke opp overalt 3. Folk bli ubevisst mer oppmerksomme på tallet du viste dem 4. De ser derfor tallet hele tiden, nå som de er oppmerksomme på det 5. Conspiray win. Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Ett eksempel på hvor lett det kan være å lage en konspirasjonsteori. 1. Finne random gammelt tall som står for ødeleggelse 2. Si til folk at tallet nå begynner å dukke opp overalt 3. Folk bli ubevisst mer oppmerksomme på tallet du viste dem 4. De ser derfor tallet hele tiden, nå som de er oppmerksomme på det 5. Conspiray win. Bra sagt! (Post nr.200 ) Endret 1. mai 2009 av Snapz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå