User5876321 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Hadde gjerne velkommet en enkel versjon for og se når enkelte spill kommer ut. Nå må jeg dra til fienden for å se det Endret 2. mai 2009 av Giffesnaffen Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hehe, slittdatoer? Slippdatoer du mener? Enig! Hadde vært finfint med en smørbrødliste over datoer. Hvilken fiende finner jeg det hos, sa du? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Spillverket.no. De bruker Prisguide.no's opplysninger og har en utrolig fullkommen side (annet enn dyktige journalister, ihvertfall ikke i Gamer.no klassen). Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 De har vel sagt at de har planlagt det. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hei, Det er ikke Veldig Langt Unna som det heter på fagspråket! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Så bra Kommer dere til å skrive artikler/anmeldelser idag? Svar på PM. Endret 2. mai 2009 av HCG Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Ikke Veldig Langt Unna, er det Valve-tid eller vanlig tid? Tok ikke så forbana lang tid før dere kom med plattform-anvisining i anmeldelsene deres, så vi skal nok tåle å vente. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Ikke langt unna? Det var godt å høre Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Flotte nyheter! Er det en ting jeg har savnet er det slippdatoer. Hva med og vise kommende slippdatoer på et sted på forsiden? For eksempel vise de spillene som kommer den uken? Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Flotte nyheter! Er det en ting jeg har savnet er det slippdatoer. Hva med og vise kommende slippdatoer på et sted på forsiden? For eksempel vise de spillene som kommer den uken? Det gjorde vi før, og det vil vi fortsette å gjøre når produktdatabasen er tilbake :-) Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hei, Det er ikke Veldig Langt Unna som det heter på fagspråket! Håper "ikke veldig langt unna" er ikke veldig langt unna. Det begynner jo å komme en hel haug med slippdatoer nå og jeg må planlegge "livet" de neste 6 mnd. Etter at jeg startet med X3 Terran Conflict vet jeg ikke om jeg får tid til andre spill. Tidligere har jeg brukt gamespot, men jeg synes deres oversikt er litt for dårlig oppdatert. Håper dere får på plass en oversikt som i alle fall får med de viktigste spillene, ikke nødvendigvis alle spillene. Videre kan det jo hende at det kan være et poeng å la community slippe til for å holde en slik liste oppdatert, i det minste en del av community med aktive og pålitelige brukere. Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Kan love at vi jobber så raskt vi kan. Denne utgivelseslisten er en del av en større jobb, og vi ønsker å gjøre en del spennende ting med produktdatabasen vår som vi ikke fikk anledning til før. Som alltid setter vi pris på tålmodigheten, så skal vi gjøre vårt beste for å ikke skuffe når ting etterhvert faller på plass :-) Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ser ikke for meg at dere skuffer Stå på, vi vanlige brukere får bare smøre oss med tolmodighet. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Enn så lenge det er motvilje mot å bruke spillverket burde det jo gå an å kikke innom tothegame.com? Var vel der de fleste av datoene kom på gamle gamer.no også, forøvrig? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Såvidt jeg kan huske sa TST en gang i forumets oppstartfase at de fikk slippdatoene rett fra utgiverne og leverandørene. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jobber dere fortsatt med det? Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Ja, nevnte database og tilhørende utgivelsesliste er noe av det vi prioriterer om dagen. Det ville ikke vært særlig lurt av oss å slutte å jobbe med disse tingene :-) Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Nei, det hadde ikke det. Tror dere at dere er ferdige før august? Endret 12. juni 2009 av HCG Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 De er ferdige når de er ferdige. Vil heller ha en gjennomført tjeneste senere enn en halvferdig en om noen uker. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Ja, selfølgelig. Men jeg bare lurer på om de tror at de er ferdige før august. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå