Lakus Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 Huh?Jeg pratet til HCG. Sorry ^_^ Tenkte at om du snakket til meg så skulle jeg bare gni det litt ekstra inn Vet du hva, Rider? Du har rett! Lakus plikter i å arrangere forumtreff i anledning post nummer 100 000. Den er grei. Jeg hadde planer om å møte opp på et eventuelt forumtreff uansett. Det er forresten fest i buksa mi og alle er invitert ... nei, den linja er for gammel. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Da er det bestemt. Jeg foreslår middag på Bislett Kebab House i Oslo. Lakus' regning Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Støttes fullt ut. Når blir det? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Vel jeg kommer ikke for maten sin del i hvertfall ei heller brusen... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 Den dagen husene på Kragerø glir ned bakken. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Eventuelt LAN-party hjemme hos Lakus. Eller kanskje han kan leie vikingskipet til oss? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Den dagen husene på Kragerø glir ned bakken. Bor i en bratt bakke (Le du, drugiS. Le godt.) og kan sikkert bruke ett spett for å provosere noe igang.. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Then this is your lucky day, because that's today. Nøtte du som er kokk og greier kan jo stå for maten. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Haha, har jo det! Er hus på gårder også vet du. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Nøtte du som er kokk og greier kan jo stå for maten. Hvem som helst kan varme pizza til gamere! <_< Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Eventuelt LAN-party hjemme hos Lakus. Eller kanskje han kan leie vikingskipet til oss? Støttes fullt ut! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 Blasfemi! Tror du virkelig at en varm pizza er alt vi spiser? Så slemt sagt av deg. Skjul Det stemmer sikkert i 90% av tilfellene ^_^^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg spiste pizza igår.. og idag.. føler meg truffet Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Blasfemi! Tror du virkelig at en varm pizza er alt vi spiser? Så slemt sagt av deg. Skjul Det stemmer sikkert i 90% av tilfellene ^_^^ Tenker vi sier 95% og slenger meg nudler og pølser. Sånn mat som jeg begynner å lage nå kommer 97% av dere sannsynligvis ikke til å vurdere å spise en gang! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Ehm... Nøtte tro om igjen, jeg spiser faktisk ganske sunt. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 En eller annen form for lan party, fest eller rett og slett en aldri så liten markering støttes fullt ut. Ettersom du vant spill og tv-serier trenger du ikke å bruke penger på spill de neste 5 årene, så du kan bruke de pengene på oss! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Ja, støtter LAN-party. Men hvor? Har Lakus stort nok hus til å romme så mange svette nerder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå