TCi_InnleggNO Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Regner med at mange litt eldre spillere kjenner til Turtles in Time, kanskje mest via SNES. Nå kommer remaken som kommer til XBLA og det jobbes med å få det til Wii sin Virtual Console. Ingen ord om PSN ennå. Det er bare å glede seg! Dette er et av mine absolutt favorittspill gjennom tidene. Beat-em up blir ikke stort bedre enn dette. A New "Turtles in Time" Game At last week's Galabunga events in NYC, the debut of the Turtles' Party Van also revealed that a "new" TMNT video game - not the already revealed "Smash-up" game for the Wii - was in development. New, yet a game all TMNT fans are familiar with: "Turtles in Time." Only now it's been updated using modern 3D graphics. Mega TMNT fan Jason Koza was at the event (in his Casey Jones costume!) and provides the following info and pics of the game. * The game is set up and directly taken from TMNT Turtles in Time. * Right now it's only going to be for Xbox Live, but they're working on bringing it to Wii (Virtual Console?). * It has the same music as the old game. * Only the levels "Alleycat Blues" and "Skull and Crossbones" were playable. * The only difference noticed was the bosses for the "Skull and Crossbones" is Tokka and Rahzar (unlike the original, which had Bebop and Rocksteady). * For Alleycat Blues the boss is still Metalhead. * The game is basically Turtles in Time with new graphics - Awesome! Link: http://ninja-pizza.blogspot.com/2009/05/ne...-time-game.html Endret 1. mai 2009 av TCi Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Holy smokes! Dette kommer til å bli bra! Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Digger det gamle, og ser fremover til dette! Spilte det gamle for en liten stund siden, fortsatt fantastisk <3 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 omg! genialt! et spill jeg spilte til døde før i tiden, når jeg var liten og bedriten:) nå er jeg en smule større. ser ut som det å gjennopplive gamle klassikere er veldig populært for tiden, dog jeg klager ikke:) Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Oi, oi. Ser virkelig frem til å lage mer leven med Turtles. Har spilt flere av de nyere Turtles-spillene, men ingen av dem har kommet i nærheten av Turtles in Time. Faktisk vil jeg påstå at flere av dem rett og slett virker deprimerende. Men hadde det uansett utrolig gøy med SNES-versjonen sin tospillermodus, og en nyversjon som er tro mot originalen, lover bra. Cowabunga Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Dette spillet er jo helt fantastisk bra. Har ikke tellingen på hvor mange ganger jeg har rundet det, men det er mange ivertfall. Har det på SNES, men kommer til å kjøpe det også enten på Wiien eller på 360en Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 Virker som det bare kommer til XBLA med det første. Til Wii er ikke bekreftet, men det jobbes med det. Dette og SNES-versjonen lansert samtidig på VC hadde vært noe. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Fillm: http://www.youtube.com/watch?v=FQ4A_9yFSLo Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Bra at det kommer et brukbart Turtle spill. TMNT var jo søren meg en ren tortur, og er en av de dårligste spillene til 360 sammen med King Kong. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 gleder meg fælt til dette kommer på live arcade. Husker jeg og brodern spillte dette en del på snes en gang i tiden ^^ Lenke til kommentar
Daniel33 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 gleder meg fælt til dette kommer på live arcade. Husker jeg og brodern spillte dette en del på snes en gang i tiden ^^ Da burde du vel heller kjøpe originalen som allerede er på xbla. Dette er noe helt nytt. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 magnarp@ Turtles in time var vell også på SNES? Lenke til kommentar
Gusj_InnleggNO Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Najs, hadde ikkje trudd dei ville fikse betre grafikk. Hadde eigentleg tenkt å halde meg til å spele SNES-versjonen på Wii, men no blir det definitivt kjøpt på Xbox også. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Awesome! Et brukbart Turtles spill har vært på min ønskeliste siden barndommen, så får håpe denne remaken gir de muterte skilpaddene den æren de fortjener. Go, turtles, go! Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Teenage Mutant Ninja Turtles: Turtles in Time Re-Shelled, is being published by Ubisoft and will be released on August 5th, 2009 for Xbox Live Arcade, and will also be released for the PlayStation Network and WiiWare later in the year. -wikipedia er også flere kilder på internet som sier at spillet kommer til xbox live i dag. Men noen som faktisk vet hvortid det kommer på xbox live i dag? Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Det er ute nå, lastet det ned for ett par timer side. 800 microsoft points. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Må man ha gold membership? -.- Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Du trenger ikke gold medlemskap for å laste ned nei, kun dersom du vil spille online. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Noen som har provd det? Hvordan er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå