AltF4 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det nye UNO Rush som kom tror jeg kan spilles med fire spillere på samme skjerm, fordi reglene er helt annerledes og man ser til en hver tid alle de fire spillernes kort. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hvis man spiller 4-player coop, er det nesten obligatorisk å spille legendary med et par skulls på (jeg foretrekker Catch, Fog, Cowbell). Ellers blir det fort litt for lett. Hvis man syns spillet er for kort, har man spilt med for lav vanskelighetsgrad. Første gang jeg rundet halo spilte jeg og en venne gjeng på normal og brukte alikavell 2 dager med spilling fra vi kom hjem til vi måtte gå. Men uansett om storyen er litt kort så kan du spille matchmaking. og som bungie selv har sakt så bruker en gjennomsnittelig halo 3 spiller over 200timerspilletid på halo 3. orker ikke finne kilde i dag men kan finne den i morgen. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Da er jeg langt under gjennomsnittet. Har rundet det på Heroic med 2 andre. Tok under 20 timer. Kommer vell opp til 30 etter noen gjennomspilling på sistebrett. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Lips Ultimate partyspillet hehe!! Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det vi har spilt i split screen er så langt jeg husker: Gears of War 1 og 2, Halo 3, Rainbow Six Vegas 1 og 2, Ghost Recon Advanced War Fighter 1 og 2, Army of Two, Guitar Hero World Tour, Lips, Facebraker (ikke så bra), Forza 2, Lego Indiana Jones, Worms. Har også Kane and Lynch Dead Men (ikke spilt det enda) og har planer om å kjøpe Resident Evil 5. Left 4 Dead er konge, men jeg har bare spilt det på PC. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 har du idet hele tatt spilt halo 3? for det tar langt ifra 4 timer å runde det tar heller dobblet så langt på easy og mye mye lengre viss du skal spille på ledgendary men et par skulls Seff har jeg spillt igjennom , vi pløyde gjennom heroic og satt igjen med en følelse at spillet var for kort. Det er et morro spill så lenge det varer, men har fåt kritikk for å være altfor kort. http://xbox360.ign.com/articles/822/822427p1.html (PS. Jeg har spillet selv og synes selv det er bra, så ikke misforstå meg) Må kanskje ta meg selv litt i mine egne ord, men vi brukte ikke 8 timer ! Hvis du synes det er for kort, kan du jo sette på alle scullsa og prøve. OT: Jeg ville klart anbefalt Halo 3 eller et musikk spill (RB, GH) Kan også anbefale Rainbow six vegas spillene for coop på samme maskin, dette er for to spillere. Lenke til kommentar
Aashild_InnleggNO Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hvis du synes det er for kort, kan du jo sette på alle scullsa og prøve. OT: Jeg ville klart anbefalt Halo 3 eller et musikk spill (RB, GH) Kan også anbefale Rainbow six vegas spillene for coop på samme maskin, dette er for to spillere. Spillet blir vel ikke noe lengre ? Det vil bare bli vanskligere ? Med andre ord er det fortsatt kort ? Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hvis du synes det er for kort, kan du jo sette på alle scullsa og prøve. OT: Jeg ville klart anbefalt Halo 3 eller et musikk spill (RB, GH) Kan også anbefale Rainbow six vegas spillene for coop på samme maskin, dette er for to spillere. Spillet blir vel ikke noe lengre ? Det vil bare bli vanskligere ? Med andre ord er det fortsatt kort ? Ja, men da føles spillet lengre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå