Gå til innhold

2-3 player spill for vennegjengen og familien?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er på utgikk etter et par gode og underholdene spill hvor det er gode løsninger for 2-3 spillere på samme konsoll?

Per dags dato har det gått litt i FIFA09, PES2009, Lord of the Rings Conquest, Beijing 2008 og RTL Winter Sports..

Er nå på utgikk etter noe friskt blod som jeg sammen med familien og venner kan sette oss ned og underholdes av!

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er nå på utgikk etter noe friskt blod som jeg sammen med familien og venner kan sette oss ned og underholdes av!

Noen forslag?

Left 4 Dead.

Den var lett :p

Splitscreen for to og co-op for fire over nett.

Hvor gammel er denne familien og vennegjengen da? L4D er vel ikke akkurat det mest familievennelige spillet, det må jeg jo innrømme.

UNO Rush er tilgjengelig på Marketplace og er et artig kortspill det er mulig å spille 4 på samme skjermen om jeg ikke tar feil.

Bomberman er også på Marketplace, et ganske hyperaktivit lite spill det er lett å få mye moro ut av.

Er generelt mye fint for familien på Marketplace, egentlig :)

Lenke til kommentar

Igjen, som jeg har nevnt ørten ganger før, trekker Halo 3 det lengste strået her. 4-player spiltscreen, der du tilsammen kan spille med opptil 12 andre over nett også. Masse gøye gamemodes, forge og et stort klientell er et stort pluss! Herlig kampanje, også den ment til å deles.

Worms på Marketplace bør også nevnes. Makk-moro på sitt beste :D.

Lenke til kommentar
Ikke på samme maskin.

Jo på samme maskin.

sorry, leste ikke at det var blitt rettet

halo er strengt tatt ikke ett familiespill da... dessuten tar det under 4 timer å runne.

har du idet hele tatt spilt halo 3? for det tar langt ifra 4 timer å runde det tar heller dobblet så langt på easy og mye mye lengre viss du skal spille på ledgendary men et par skulls

Lenke til kommentar
har du idet hele tatt spilt halo 3? for det tar langt ifra 4 timer å runde det tar heller dobblet så langt på easy og mye mye lengre viss du skal spille på ledgendary men et par skulls

Seff har jeg spillt igjennom , vi pløyde gjennom heroic og satt igjen med en følelse at spillet var for kort. Det er et morro spill så lenge det varer, men har fåt kritikk for å være altfor kort. http://xbox360.ign.com/articles/822/822427p1.html

(PS. Jeg har spillet selv og synes selv det er bra, så ikke misforstå meg) Må kanskje ta meg selv litt i mine egne ord, men vi brukte ikke 8 timer !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...