Comprade Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Jeg synes det er utrolig hvordan de nesten har basert hele soundtracket i filmen rundt "New Divide". 80% av musikken tar jo utgangs punkt i den sangen. Eeeh, nei? I såfall er det omvendt, for man kunne høre masse melodier som var fra den første filmen. De eneste gangene jeg hørte sangen i filmen var den første kampen og rulleteksten. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Jeg synes det er utrolig hvordan de nesten har basert hele soundtracket i filmen rundt "New Divide". 80% av musikken tar jo utgangs punkt i den sangen. Eeeh, nei? I såfall er det omvendt, for man kunne høre masse melodier som var fra den første filmen. De eneste gangene jeg hørte sangen i filmen var den første kampen og rulleteksten. Hvis du har fulgt litt med så vet du at Bay ba LP om å lage en sang til filmen som skulle sette en hvis tone til selve filmen, de har etter det gått ut ifra denne sangen og så lagde "orkesltrale-versjoner" av denne sangen og så brukt mye av dette i soundtracket gjennom hele filmen. Du kan tydelig høre at en orkestral-vesjon av begynnelsen på sangen blir spilt av flere ganger gjennom filmen, og mange andre har tråder som linker til refrengene. Jeg sier ikke at de har brukte selve sangen hele tiden, jeg sier bare at de har brukt den som grunnlag og inspirasjon til det jeg vil si er en stor del av soundtracket. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Ifølge soundtracket er det kun en sang som er bygd rundt New divide sangen, de fleste andre sangene er faktisk smått modifiserte sanger fra film nr 1. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Fra imdb.com Steve Jablonsky brought in his mentor Hans Zimmer and the rock band Linkin Park to assist in composing the musical score. The trio collaborated on making a musical score set to the band's song "New Divide." Noen som vet hvordan spillet som er knyttet til filmen er? Jeg lurer litt på om jeg skal kjøpe det. Endret 29. juni 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Noen som vet hvordan spillet som er knyttet til filmen er? Jeg lurer litt på om jeg skal kjøpe det. Vel, det forrige spillet var visstnok jævlig dårlig, så jeg ville ikke forhåndsbestillt 2'ern, for å si det sånn... Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Etter det jeg har sett er det bare "drep x antall roboter"-oppdrag i det spillet, så jeg ville tatt Teletubbiekids råd. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Kom akkurat hjem fra kino og transformers revenge of the fallen Har bare et ord å si: AWESOME! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg har det forrige spillet og det er morsomt å trykke en knapp og gå bananas, men nei det var ikke store spillet. Venter til det faller i pris, så blir det nok et kjøp. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Tip of the day: Filmen kommer på DVD og Blu-Ray i morgen (i dag, 25.11) Jeg vet om en som skal ha den iallefall. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg syns faktisk den var såpass skral at jeg heller velger å glemme den til den havner i billighylla. Med mindre jeg får den til jul, noe som ikke er totalt utenkelig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Skjønner nå hvorfor den ikke ble like mye omtalt som den første. Det var jo bare en salig smørje med dårlige oneliners, non-stop slowmotion med Megan Fox og roboter som enten slenger hverandre rundt eller som slenger seg opp på andre gigantiske roboter. Om den tredje ikke viser noen tegn til forandring tror jeg nok at jeg kan klare meg uten den, samme hvor mange rumper Optimus Prime putter foten sin oppi. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Nettopp. Den er rett og slett forbanna barnslig, og det som liksom skal være tøft er så dumt at det blir bare pinlig. Det sies at humoren er der for å veie opp mot alle eksplosjonene, men da kunne Bay heller ha spart på kruttet. TF 2 er rett og slett en svak film, Optimus Prime alene kan ikke redde den. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Flyttes til en mer passende kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå