Gå til innhold

Left 4 dead har free-trial i dag og er 40% billigere i helgen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Boikott Steam.

 

Hvorfor boikotte steam når de har mye bra tilbud og brukervennlighet? L4D for 150kr er et røverkjøp.

 

Eneste minus er at vi betaler VAT. Nordmenn må finne seg i å betale med utenlandsk valuta på de fleste nettbutikker.

Lenke til kommentar
Boikott Steam.

 

Hvorfor boikotte steam når de har mye bra tilbud og brukervennlighet? L4D for 150kr er et røverkjøp.

 

Eneste minus er at vi betaler VAT. Nordmenn må finne seg i å betale med utenlandsk valuta på de fleste nettbutikker.

 

Du har faen meg ikke hørt om prinsipper?

 

Hvorfor støtte en tjeneste som vanligvis er svinedyr (inkludert VAT) men som av og til kommer med tilbud til deg og andre sauer?

 

Nei, ikke vet jeg....

 

Makan...

 

 

Edit: http://forums.steampowered.com/forums/show...ad.php?t=770231

Endret av Big aim
Lenke til kommentar
Du har faen meg ikke hørt om prinsipper?

 

Hvorfor støtte en tjeneste som vanligvis er svinedyr (inkludert VAT) men som av og til kommer med tilbud til deg og andre sauer?

 

Nei, ikke vet jeg....

 

Makan...

 

Jeg ser på dette som en kompis (Steam) som har endret oppførselen sin i det siste (Euro). Jeg henger ikke med kompisen like mye som jeg pleide, men hvis han ringer meg og sier at han vil selge meg en motorsykkel i perfekt stand til halv-pris, så tar jeg imot.

 

150 kroner for L4D er et knalltilbud, og jeg vil anbefale alle å ta det. Hvem sier at dere må kjøpe noe annet fra Steam?

Lenke til kommentar

Dere får holde på med den smått idiotiske boikottgreia dere tror hjelper, jeg beyntter meg av de tilbudene jeg får så holder jeg meg heller unna "kompisen" ellers.

Nei, jeg gjør egentlig ikke det, fordi "kompisen" gir meg muligheter ingen andre gjør når jeg spiller på data.

Har kjøpt 3 kopier av Left 4 Dead på Steam nå, en til meg selv og to som gave til venner. (Og enda kan jeg kjøpe enda en kopi før jeg har gitt like mye som jeg gjorde når jeg kjøpte det bare til meg selv på Xbox 360)

 

Jeg handler ikke mye på Steam, og når Valve ser at de selger mye mer spill når de operer med billigere priser tror jeg det hjelper mer enn at noen kunder ikke kjøper noen ting. For alt de vet kan det jo hende kundene ikke kjøper de spillene fordi det er spill kunden ikke har noe lyst på.

Lenke til kommentar

Etter at Steam gikk opp i pris fant jeg billigere plasser å kjøpe spillene mine med DVD cover og DVD. Steam er for dyrt når du ikek får med dvd Call of duty4 er jo ennå på 49 euro.

 

Men det er jo et nice tilbud med 150 kroner, men jeg tror ikke pengene er verdt ettersom det vil bli spilt 2 ganger.

Endret av Zimmer
Lenke til kommentar
Du har faen meg ikke hørt om prinsipper?

 

Hvorfor støtte en tjeneste som vanligvis er svinedyr (inkludert VAT) men som av og til kommer med tilbud til deg og andre sauer?

 

Nei, ikke vet jeg....

 

Makan...

 

Jeg ser på dette som en kompis (Steam) som har endret oppførselen sin i det siste (Euro). Jeg henger ikke med kompisen like mye som jeg pleide, men hvis han ringer meg og sier at han vil selge meg en motorsykkel i perfekt stand til halv-pris, så tar jeg imot.

 

150 kroner for L4D er et knalltilbud, og jeg vil anbefale alle å ta det. Hvem sier at dere må kjøpe noe annet fra Steam?

 

Jeg ser det mer slik:

 

Din kompis gir deg vanligvis noen slag i trynet, men du henger med ham såfremt han en sjelden gang stryker deg på kinnet.

 

:rolleyes:

Endret av Big aim
Lenke til kommentar
Jeg ser det mer slik:

 

Din kompis gir deg vanligvis noen slag i trynet, men du henger med ham såfremt han en sjelden gang stryker deg på kinnet.

 

Teiteste sammenligningen jeg har hørt.

 

Slik er det jo i ALLE butikker. Hvorfor tror du folk går på kjøpesenter og sjekker prisene på de forskjellige butikkene?

 

Steam er en flott tjeneste! Kjøper litt spill derfra og jeg legger også til non-steam spill også så jeg får brukt shift+tab chatten.

Lenke til kommentar
Jeg ser det mer slik:

 

Din kompis gir deg vanligvis noen slag i trynet, men du henger med ham såfremt han en sjelden gang stryker deg på kinnet.

 

Teiteste sammenligningen jeg har hørt.

 

Slik er det jo i ALLE butikker. Hvorfor tror du folk går på kjøpesenter og sjekker prisene på de forskjellige butikkene?

 

Steam er en flott tjeneste! Kjøper litt spill derfra og jeg legger også til non-steam spill også så jeg får brukt shift+tab chatten.

 

Du er ikke helt oppdatert for å si det mildt.

 

Vi betaler ikke moms på digital nedlastning i Norge, likevel presterer Valve å rettferdiggjøre sin stive pris nettop med dette... momsen (VAT) går rett i lomma til Valve... for ikke å snakke om at vi i Norge tvinges til å betale i euro siden denne valutaen er mer verdt enn dollar.

 

Linken nedenfor har 520000 visninger og 5200 svar, men fortsatt ingen kommentar fra Valve... Snorre Bryne fra dagbladet forsøkte et par ganger å kontakte Valve for å få en kommentar; ingen artikkel noe som seff må skyldes "ingen kommentar".

 

 

http://forums.steampowered.com/forums/show...ad.php?t=770231

 

 

Hvis ikke det er et slag i trynet vet ikke jeg...

 

I tillegg til dette betaler britene en langt lavere pris sammenlignet med resten av EU (som her er utestengt) noe som går i mot EUs lovgivning på området; borgernes rett til å handle fritt i hele EU. Eneste grunnen til at Valve går fri skyldes at de har base i USA.

 

 

Valve har faktisk tideligere gått ut og skrytt av at de ved digital distribusjon kutter kostnader og dermed kan tilby forbrukeren et billigere prdukt... <_<

Endret av Big aim
Lenke til kommentar

Om det er moms eller ikke bryr folk seg minimalt om. Folk kjøper der det er billigst.

 

Har du noen gang vært på et kjøpesenter? Folk går rundt og spør om priser for å spare en tier eller to.

 

Kjøper jeg ikke spillet i en fysisk butikk så betaler jeg heller litt mer for å få bruke den geniale tjenesten som heter Steam.

 

Alle spillene jeg har kjøpt gjennom steam har vært billigere enn andre steder på nettet.

Lenke til kommentar
Du er ikke helt oppdatert for å si det mildt.

 

Vi betaler ikke moms på digital nedlastning i Norge, likevel presterer Valve å rettferdiggjøre sin stive pris nettop med dette... momsen (VAT) går rett i lomma til Valve... for ikke å snakke om at vi i Norge tvinges til å betale i euro siden denne valutaen er mer verdt enn dollar.

 

Linken nedenfor har 520000 visninger og 5200 svar, men fortsatt ingen kommentar fra Valve... Snorre Bryne fra dagbladet forsøkte et par ganger å kontakte Valve for å få en kommentar; ingen artikkel noe som seff må skyldes "ingen kommentar".

 

 

http://forums.steampowered.com/forums/show...ad.php?t=770231

 

 

Hvis ikke det er et slag i trynet vet ikke jeg...

 

I tillegg til dette betaler britene en langt lavere pris sammenlignet med resten av EU (som her er utestengt) noe som går i mot EUs lovgivning på området; borgernes rett til å handle fritt i hele EU. Eneste grunnen til at Valve går fri skyldes at de har base i USA.

 

 

Valve har faktisk tideligere gått ut og skrytt av at de ved digital distribusjon kutter kostnader og dermed kan tilby forbrukeren et billigere prdukt... <_<

 

 

Samme hva Valve hadde svart, hadde dere som syns det er enden på verden å måtte handle på mer enn ett sted grini like mye. Valve gjør klokt i å ikke svare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...