TST Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Cogs kunne godt vært Mensas opptaksprøve. Les hele saken Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hmm. Så litt interessant ut. Har lett etter ett puzzlespill lenge nå. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Virker underholdende, men pleier å gi meg idet det kommer noen litt for vanskelige nivåer. Finnes det en demoversjon? Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Gamersgate-linken "funker ikke" (dvs de selger ikke spillet). Lenke til kommentar
pululf_InnleggNO Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Dette spillet MÅ jeg ha. Jeg elsker vanskelige spill! Jeg holder på å runne I Wanna Be The Guy... Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Laland: Det finnes en demo-versjon på Steam. Jeg prøvde demoen på Steam, men tror ikke det er noe for meg. Jeg syntes det begynte å bli vanskelig allerede da, og tror ikke det kommer til å bli noe lettere i fullversjonen . Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Prøvde demoen, virka som et bra spill. Hadde ikke store problemer med demoen, men føler på meg at jeg kan blir frustrert og irritert senere i fullversjonen, så jeg tror jeg lar det bli med demoen. Bra anmeldelse forresten. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg tror jeg kanskje vil bli drevet til vannvid om jeg hadde tilbrakt for mye tid med et slikt spill. Det ser absolutt interessant ut, men det er nettopp det som er så frustrerende - en vil gjerne klare det, men en kan ikke. Portal var nok for min del når det kom til å bli gal av lengsel etter enkle løsninger enkelte steder. Var til tider vanskelig for Lakus å tenke med Portaler istedenfor med hodet. Regner med det er noe av samme i dette spillet. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg vil anbefale folk å ta en titt på det selv om de tror det blir for vanskelig etter hvert. Det har tross alt mange brett som absolutt er overkommelige, og prisen er ikke akkurat høy. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Får nok prøve. Virker som et spennende spill! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Kjøpt etter Joachim_F's ordre Lenke til kommentar
mESA Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Da har jeg nesten klart alle brettene. Mangler vel 5-10 stk. Har klart mesteparten på minst mulig trekk og ett par på minst mulig tid. Gøyalt spill, alle bør teste;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå