pycero Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Hei... Idag knakk min xbox 360 headset og siden det snart er komfirmasjon og ny pc gidder jeg ikke å invistere i et nytt headsett til 360'en. Kan like heller kjøpe et pc headsett som jeg kan bruke til pc'en og xboxen med denne Så jeg lurte på hvilket headset jeg burde gå for? som jeg kan bruke med 360'en (må ikke men helst). prisen kan være fra 300 til 1000 kr og det må være komfortabelt å ha på og god lyd. Har sett litt på denne og denne hva tror dere? Takker for alle svar Edit: Det må også være bra å høre musikk og se på film med. Endret 30. april 2009 av pycero Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Vel jeg har et slikt et Men jeg vil ikke annbefale det til spilling! Men det funker veldig bra til film og musikk faktisk! følger med en mic men den er ikke allverdens. Er fornøyd men får en del klager på at jeg har dårlig mikrofon. Bare slik at du vet det... Lenke til kommentar
PantZman_InnleggNO Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Har selv et svart Siberia Steelseries headsett. Synest det er ganske middels. Ergo, du får hva det du betaler. Jeg får vondt i ørene etter å ha brukt det en stund. Klokkene presser litt for hardt mot hodet/ørene (kanskje bare mitt store hode). Lydkvaliteten er ok. Mic synest jeg virker godt. Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 eg har eit philips headsett, som søstra mi fekk med webcammen sin, eg syns den fungere bra på pcen, den passer til SMÅ hoder til store. har ikkje fått noken klager på micen, bruker den somregel på msn. den er ganske lik xbox headsette. det heiter "philips sbc mh200". det kan av og til vere ganske stramt, ledningen er ganske lang. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Dette er rimelig bra, tross den lave prisen. God lyd og bra mic. Edit: Headsettet kan presse litt mot hodet, så det kan lønne seg å utvide det litt med hendene. Endret 2. mai 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
johnandre93 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hadde også Fatal1ty, helt til jeg skulle reise meg fra stolen, og ledningen satt fast i buksa, og jeg reiv av ledninga der hvor den deler seg i mic og lyd. Funka bra fram til da Lenke til kommentar
pycero Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 Takk for svarene, ja har hørt mye bra om fatal1ty headsettet om lyd og mic men det sies at det er litt ubehagelig å ha på seg og man får vodt i ørene etter noen timer spilling, men til prisen er det jo rimelig? men er det jacks på den eller usb tilkobling? Lenke til kommentar
Neon401 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Har brukt Steelseries 5H v2 i halvannet år nå, ingenting å klage på. Nydelig headset! Kombiner det med Creative SB X-Fi XtremeGamer for maksimal opplevelse! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Takk for svarene, ja har hørt mye bra om fatal1ty headsettet om lyd og mic men det sies at det er litt ubehagelig å ha på seg og man får vodt i ørene etter noen timer spilling, men til prisen er det jo rimelig? men er det jacks på den eller usb tilkobling? Det er ubehagelig hvis du ikke vier det ut litt. Har ikke hatt noe ubehag med headsettet. Og det er jacks Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 vil anbefale noe med en flott surround! har selv en sharkoon x-tatic som er flott, men blir nok en turtlebeach x4 på meg etterhvert <3 Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Bruker Sennheiser PC 350, knall headsett, god lyd og fantastisk mic. Hørte kommentarer med en gang, "hey, fått deg ny mic eller?" Koster litt over 1000 da, men vel verdt pengene. Lenke til kommentar
pycero Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Har nettopp bestilt Fatal1ty gaming headsetet. Lenke til kommentar
Nixie_InnleggNO Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Må bare si ifra at miccen min gikk fort i stykker på min Fatal1ty. Miccen er jo sånn at man kan ta den ut og sånn. Det som skjedde var rett å slett at koblingen i headsettet ikke funket noe lengre. Endret 3. mai 2009 av Nixie Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Må bare si ifra at miccen min gikk fort i stykker på min Fatal1ty. Miccen er jo sånn at man kan ta den ut og sånn.Det som skjedde var rett å slett at koblingen i headsettet ikke funket noe lengre. Uten å virke sær, så er det vel lettere å ha mikrofonen tilkoblet hele tiden? Endret 3. mai 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Nixie_InnleggNO Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Må bare si ifra at miccen min gikk fort i stykker på min Fatal1ty. Miccen er jo sånn at man kan ta den ut og sånn.Det som skjedde var rett å slett at koblingen i headsettet ikke funket noe lengre. Uten å virke sær, så er det vel lettere å ha mikrofonen tilkoblet hele tiden? Joda, men mer praktisk å ta den ut når man skal på LAN og sånt! Lenke til kommentar
Neon401 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Naboen min har FatalENty-headsettet. Prøvde det en gang, helt forferdelig å ha på, og lyden var ingenting å skryte av. Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Naboen min har FatalENty-headsettet. Prøvde det en gang, helt forferdelig å ha på, og lyden var ingenting å skryte av. For det første må jeg si at jeg liker måten du skriver Fatality på. Tall midt inne i produkt- eller firmanavn, eller små og store bokstaver om hverandre, er en uting. Må vel ellers si meg enig i at de er relativt horrible å ha på hodet. Størrelsen gjør at de vel passer best for folk som enten har veldig små skaller, eller som rett og slett ikke er helt utvokst ennå. Lyden mener jeg dog at er relativt god, i alle fall sett opp mot pris og segment. Man får så klart mye bedre lyd (og komfort) om man velger et dyrere sett, men da er det jo altså... Dyrere. Lenke til kommentar
Kanker Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Icemat audio/SteelSeries Siberia er det beste headsettet jeg noensinne har prøvd. Herlig lyd, god kvalitet og behagelige klokker. Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Har meget ellers god erfaring med Plantronics Gamecom 777. Snadder lyd og meget høy komfort. Bra mikrofon også. Jeg mottok Razer Barracuda i posten tidligere i uka, og skal i gang med å teste det i helga. Det er relativt billig, men byggekvaliteten virker kurant. Skal bli spennende å se hvor bra det funker med 5.1-lyd med de åtte elementene i klokkene. Har testet litt tilsvarende sett før, og de har vært langt bedre enn vanlige stereohodesett med "fake" 5.1 via bla. Dolby Headphone. Satser på ha en test klar på pcworld i løpet av en uke eller to. Endret 21. mai 2009 av BoardkilL Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Har nå brukt Fatali1ty-headsetet en stund og må si meg ganske fornøyd. Man må riktig nok, som nevnt før i tråden, jobbe litt med det for å få det over hodet, men finner man til slutt størrelsen sitter det veldig godt over ørene, og padsen på ørene er blandt de mer behagelige jeg har hatt på meg. Mikrofonen lager også god lyd. Prisen er heller ikke så avskrekkende, så om man skjal bruke det kun til gaming vil jeg anbefale dette headsettet (mikrofonen kan enkelt tas av), men har selv et par Koss jeg heller bruker til musikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå