Ice-E Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Jeg var innom EBgames idag for å kjøpe meg en memory Unit. Men mannen i butikken sa at jeg ikke burde sløse penger på det fordi før så fantes den en Online tjeneste for Live kunder der du kunne låne plass av microsoft til å laste opp save filer. Så du lasta dem opp fra den ene xboxen med en hardisk. Så kunne du laste det ned derfra til Xbox 360 nr 2 og få alt på den harddisken du skulle ha det på. Så er det noen som vet om dette fortsatt finnes? (Vet det er veldig uklart, men det er ganske vanskelig å forklare og jeg gjør jo alt for å slippe å sløse penger når jeg kan gjøre det gratis Så hvis du tror du kan hjelpe meg men skjønner det kanskje ikke helt kan du alltids legge meg til på Xbox live så kan jeg prøve å forklare noe bedre hvis jeg klarer ) Endret 13. mai 2009 av Ice E Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Aldri hørt om før, faktisk. Og høres jo litt merkelig ut at Microsoft skulle støtte dette selv samtidig som de prøver å pushe minnepinner på folk. Fordelen med minnepinne må eventuelt være at den ikke krever nettilgang. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Man kan ikke laste savegames etc. opp på Xbox Live. Skal du overføre savegames fra èn Xbox til en annen, hvor begge har en harddisk, må du ha en minnebrikke. Man kan riktignok laste Xbox Live profilen sin ned til en annen Xbox, men det er en tidkrevende handling, og det er veldig lett å miste achievements hvis du glemmer å synkronisere den med Live før du laster den ned med den "vanlige" Xboxen. Kjøp en minnepinne du, så kan du ha savegames og Live-profilen din på den. Utrolig kjekk når man skal til venner! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Synkronisere med LIVE? Har bare "recover gamertag" 3-4 ganger men har aldri opplevd at jeg må synkronisere med LIVE på noen måte. Har bare valgt "reover gamertag", ventet de få minuttene det tar også satt i gang med å spille uten å miste noe som helst. Hvordan synkroniserer man så man i fremtiden slipper å drite seg ut? Enig i minnepinne, hadde jeg hatt et litt større behov hadde jeg kjøpt en tvert. Endret 1. mai 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Når jeg sier synkronisere med Live mener jeg ikke annet enn å logge på Live. Hvis man har fått gamerscore/achievements på en profil som man har hentet fra Live til en konsoll og er offline, og henter den profilen tilbake til sin vanlige konsoll, så forsvinner de siden Live ikke vet om de. Kunne ha formulert meg bedre der. Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 det har vært ett rykte om slik online lagring. According too a customers survey done in France, Microsoft is considering a new level of Xbox Live called the VIP service. Now with this upgraded version, users will be able to get online storage for their content, a brand new matchmaking option, a option that allows the user too send free invitations to silver members, and better connectivity. It's no denying that Xbox Live's gold members are reaping the awards that Microsoft has provided them and with this optional addition it can't do anything but expand on this already great feature. men tror man må ta dette med en lastebil salt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå