Gå til innhold

Trenger jeg bestille en Cd for å kunne spille xbox orginal spill?

AtleBer

Anbefalte innlegg

da jeg prøver å åpne timespiltters som er et xbox orginal spill får jeg beskjed om at xbox'en ikke støtter spillet, men at det kanskje finnes en oppdatering som kan fikse akkurat dette.

Etter litt googling fant jeg ut at mircrosoft kan sende meg en Cd til hele 64 kr, og i denne Cd er det en oppdatering som skal gjøre det mulig for meg å spille alle orginal spill till xboxen.

Har jeg forstodt det rikitig? Er det kanskje en enklere måte å få spille til å funke på?

EDIT: under feilmeldingen får jeg også opp dette her: X: 5829.0 B: 1884.0

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har LIVE på boksen din, så er den "patchet" allerede. Ca halvparten av alle xbox spill virker, og den meldingen der vil komme selv på spilla som ikke støttes. Ellers så er det mulig å brenne en CD fra en fil du får på xbox.com hvis du ikke har nett på boksen (gratis). Men som sagt er det ikke sikkert at det støttes uansett, du kan se listen over spill som støttes på samme side.

Lenke til kommentar
Ja, du har gjort det. Høres kanskje litt rart ut men... Uansett er det ingenting du kan gjøre hvis det ikke funker da.

HERREGUD så mongo da....Kan da vell ikke være så vansklig å få et 10 år gammalt spilt til å funke på en ny xbox.

Anyways, er det noe mulighet for at microsoft gjør det mulig noen gang?

Lenke til kommentar
Har så mange gode spill som ikke funker på 360 :( Veldig synd!

Ja, er det. Timesplitters er virklig et spill jeg likte. spilte det på gamecuben husker jeg.

Er sikker på at microsoft hadde fiksa det vis det ikke hadde hvert for alle problemene med RROD osv.

Kan jo skjønne at de prioriterer det, men trist er det alikevell.

Får krysse fingrerene på at det kommer en magic patch en eller annen gang da :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...