Gå til innhold

Red Steel 2 til vinteren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det en ny historie her, eller er det en fortsettelse fra Red Steel som da gjør at en bør ha spillt Red Steel først? Gadd aldri kjøpe Red Steel siden det virket så middelmådig.

Det er en såkalt reboot av serien. Alt er nytt, de bare beholder varenavnet.

Forståelig valg. Navnet (og coveret) var det jeg likte aller best med det første spillet. Men sitter likevel med visse forhåpninger til oppfølgeren. Om ikke annet gleder jeg meg til å slåss mot disse tøffingene. Sånn ellers har Ubisoft også bekreftet at Red Steel 2 ikke kommer med noen form for flerspiller, og det er jo greit, hvis enspillerdelen ikke er helt bånn.

Lenke til kommentar

Det var enkelte ting med originalen som var meget bra. Musikken blant annet. Og den hadde en del minneverdige lokasjoner. Må si det underholdt til tider, spesielt når du fikk "bullet time".

 

Cel-shadingen de har tatt i bruk ser meget bra ut. Stilen virker veldig gjennomført. Liker det jeg ser. Håper dette blir den Red Steel som vi ble lovet (og mer) med originalen. De skal også ha "startet på nytt" da Motion Plus ble annonsert. Usikker på hva som legges i det, men resultatet virker meget lovende. Regner med at vi får full visning på årets E3 i juni.

Lenke til kommentar

Originalen hadde kanskje den verste AI jeg har opplevd på lenge, drittspill spør du meg :) Slett ikke uvanlig å stå å skyte på noen fiender for å så gjemme seg bak en søyle eller lignende, hvorpå fiendene bryter ut et halvt sekund senere :"He's gone".

 

Menmen, vet jo aldri før utgivelsen hvordan det blir, kan ikke bli verre enn forgjengeren.

Lenke til kommentar
Det de sa var bare idiotisk ja, men jeg har faktisk spilt mot like dårlig AI i andre spill som har blitt rost for det, f. eks Ghost Recon Advanced Warfighter.

 

Har ikke prøvd Advanced Warfighter men er fullt mulig den er like dårlig/verre. Uansett så syntes jeg at originalen var meget dårlig og jeg ser personlig ikke helt fordelen med å beholde navnet, ville tro det er bedre å starte på nytt. Sant å si så tok jeg meg aldri tid til å runde spillet så kanskje det ikke er så forferdelig som jeg husker.

 

Kommer uansett ikke til å merke utgivelsesdatoen på noen kalender :p Gøy for de som likte det første da, og kanskje de gjør en bedre jobb denne gangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...