Joachim_F Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Namco Bandai har kunngjort enda en slåssespillutgivelse på PSP. Les mer Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jippi, digger Tekken spillet på PSP Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg må innrømme at jeg trodde Tekken 6 allerede var annonsert til PSP. Det fattet meg som så naturlig da PSP har de nødvendige kontrollene og Tekken er såpass stort som det er. Jaja, det var dagens lille "huh" øyeblikk for min del. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg stiller meg veldig skeptisk til om Tekken i det hele tatt er bra håndholdt. Tekken er, by far, et av de bedre barndomsminnene mine, sammen med Red Alert, Mario og GTA, og å se youtubeklipp fra Dark Ressurection gjør at det ikke frister direkte å kjøpe spillet, så jeg stiller meg hundre prosent på sidelinjen til dette, og håper at det blir bra. Hadde vært kjekt å få ETT spill jeg liker til PSP-en, så den slipper å ligge og støve ned. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Ingen online flerspillermulighet? Dropper dette glatt på PSP, og skaffer det heller på PS3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå