Gå til innhold

Den store versus-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg nekter ikke for det, men Solid Snake har jo en kniv da. Og Fenix er ikke udødelig heller.

 

Det er også sant. SS kan jo snike seg inn bak MF og kutte strupen på han. Eventuelt kan jo også SS skyte MF med tranquilizers, og drepe han etter at han er nede. Selv om det må nok ganske mange piler til for å felle en så diger fyr som MF.

Lenke til kommentar

Jupp. Fenix har kanskje brawns, men Snake har brains. Og et våpenarsenal som er langt større enn Fenix sitt, samt mye bedre muligheter for å gjemme seg.

 

Dessuten kan han bare legge ut et av de bikinibladene sine og Fenix er ute av kampen for godt :D

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Ettersom Snake sin camo kamuflerer seg etter miljøet så har han "moment of surprise" på sin side. Da kan han lett ta Marcus Fenix ut med et sniper skudd i hode eller en granat kaster. Springer han rundt å leter så er det bare til å plassere et blad som AltF4 sier så er Fenix opptatt i en god stund :)

Lenke til kommentar

Solid Snake kan gjøre seg usynlig eller ha evig med ammo, bruke katana som har en lengre rekkevidde enn motorsaga til MF og nevnte sverd slår også kuler unna. Solid Snake kan hjemme seg over alt (skap, toalettavlukker, airconditionkanaler for å nevne noen samt kamuflere seg etter omgivelsene), glimre med sine CQC-ferdigheter og skulle han feile å knekke nakken på Fenix kan han skjære over strupen hans, Solid Snake kan også legge ut decoys som blader med lettkledde damer, kaste stungranater og leke død.

 

Marcus Fenix kan bære 4 våpen, banne og ta dekning.

Lenke til kommentar

Snake bærer jo et udendelig lass med våpen og saker og ting, så han kan jo egentlig bare gjemme seg og skyte en nikita home missil så er problemet løst for han.

 

edit: hadde det ikke vært kulere med Solid Snake (lol) vs sam fischer :p ?

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Solid Snake vinner de fleste duellene faktisk :p

 

Hadde helt glemt Nikitamissilene. Dessuten kan han legge ut claymores, men Fenix har jo trapgrenades eller hva de nå heter når han slår dem i veggen i GoW2 (har aldri prøvd men er omtrent slik jeg har fått det forklart), så de jevner hverandre ut.

Lenke til kommentar

Men Solid Snake er bedre taktisk utstyrt.

"Nærmest udødelig" er for det første ikke helt udødelig, og for det andre så er ikke "mye av det Solid Snake kan finne på" alt Solid Snake kan finne på ;)

 

Fenix kan vel ha bare en type granater om gangen? Han tåler kanskje mer julig - dog jeg har egentlig mine tvil, for det kommer an på hvor mange rations Solid Snake har - og greit, han har motorsag, men det krever at han kommer nær nok. Og med en gang Snake ser ham komme, setter Snake ut en claymore. Eller løper og gjemmer seg. Stungranater har han heller ingen stor bruk for, siden det ikke hjelper ham noe å sette Snake midlertidig ut av spill når han ikke vet hvor Snake er. Poisongranater kan lett unngås ved å ikke gå i giftskya.

Lenke til kommentar

Hei, beklager at jeg ikke har opprettholdt 3-dagers reglen. Jeg har vært syk de siste dagene, så jeg har ikke kunnet følge med i tråden. Ettersom tiden for denne duellen er ute, stopper den nå.

Det er nå åpent for nye dueller.

Vinner av denne duellen vil bli annonsert i førstepost etter at jeg har lest igjennom alle innleggene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...