VIGGO123 Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Det virker som om Jak&Daxter vs. Ratchet&Clank ikke fører til mange diskusjoner. Jeg velger derfor å avbryte denne duellen. Det er nå åpent for nye dueller. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Marcus Fenix vs Solid Snake er vel neste på tapetet! Og Solid Snake vinner. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Oooh... Dette blir en jevn kamp. Jeg tipper på Marcus Fenix siden SS sannsynligvis blir nødt til å skyte i 10 sekunder i strekk for å drepe ham. Og Fenix har et større og kraftigere våpenarsenal. Edit: Muhahahahah! Master Chief vant! Endret 2. mai 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
VIGGO123 Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Ny Duell! Marcus Fenix vs. Solid Snake Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Solid Snake gjemmer seg, og når Fenix kommer stønnende med utstyret sitt er det frem med CQC og nakkeknekk. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Unge Snake eller gamle Snake? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Marcus har en nakke av stål. Marcus går bananas med Boomshot og sag, og resultatet blir Solid Snake i fillebiter på bakken. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Godt spørsmål forsåvidt, men det vil ikke spille noen rolle Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Dette er nesten litt som forrige duell. Marcus Fenix har styrke, kraftige våpen og armor. Solid Snake har hjerne, stealth og taktikk. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Du har et godt poeng der. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Ja, men i motsetning til Gordon (som burde ha vunnet :rolleyes:) er Snake en militærtrent person. Han er en av de aller største badassene i et spill noen sinne, og er i tillegg til å være sterk og smart, god med våpen. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Akkurat det gjelder vel for Marcus Fenix også? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Marcus har jo ikke en IQ på 0 han heller da. Han virker veldig taktisk av seg, og kan nok snike seg bak SS med saga oppe, og da får vi Solid Snake i tusen biter Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg tror heller ikke at SS har en sjans i havet på å vri den enorme nakken t il Marcus rundt. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 SS er meget god, det skal han ha, men mot den brutale styrken og råskapen til MF så tror jeg nok han taper i en one on one kamp desverre. Lenke til kommentar
h_var Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Snake burde vinne lett pga stealth camo... Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Solid Snake kan snike seg inn på Marcus Fenix og knekke nakken på han helt lydløst. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Nakken til Marcus kan ikke knekke. Så enkelt er det. Den er av stål. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Må nesten si meg enig med iharal, den nakken skal det mye til for å knekke. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg nekter ikke for det, men Solid Snake har jo en kniv da. Og Fenix er ikke udødelig heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå