Gå til innhold

Den store versus-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Master Chief er ikke raskere enn Gordon Freeman, nei? :lol:

 

Nei, han er ikke det. Gordon har Sprint muligheter i drakten sin som gjør at han løper mye raskere enn noe annet tobeint. Det har MC aldri gjort.

Det spiller ingen trille om hvorvidt MC mp regenerere eller ikke, han får tilbake livene sine. Også er vel kanskje Halo-geværene litt kraftigere enn de i HL2?

 

Dette baserer du kun på synsing, så det er irellevant. Når de ikke tilhører samme spill, så må vi ta de i forhold til de de går imot, og der vinner Gordon overlegent.

 

Spartan Laser, Gravity Hammer, Sniper Rifle, Brute Shot. MC har kraftigere og bedre våpen enn det Gordon har.

 

Det kan godt hende MC har kraftigere og bedre våpen enn det GF har, men GF har oppgradert GG, noe som trumfer så godt som alt MC har i arsenalet sitt.

Lenke til kommentar

Dere kan komme med så mye skryt om rustninger og drakt og AI og tanks som kjører finfint under vann og alt det der...

 

Gordon Freeman greier seg i mye større grad selv. Det gjør tydeligvis ikke Master Chief.

Og derfor er Gordon Freeman best.

Lenke til kommentar

"Dette baserer du kun på synsing, så det er irellevant. Når de ikke tilhører samme spill, så må vi ta de i forhold til de de går imot, og der vinner Gordon overlegent."

 

Det meste dere har kommet med så langt er jo synsing da..

 

"Det kan godt hende MC har kraftigere og bedre våpen enn det GF har, men GF har oppgradert GG, noe som trumfer så godt som alt MC har i arsenalet sitt."

 

Feil. Spartan Laser, Scorpion, Hornet, Gravity Hammer. De slår en Gravity Gun any day.

 

Edit: Altf4, Under store deler av Halo 3 går mann rundt helt alene med MC og han klarer seg finfint.

Endret av iharal3
Lenke til kommentar

Nå setter jeg en stopper for denne duellen. Jeg vil se gjennom og vurdere alle innleggene, for så å annonsere vinneren i førstepost. Alle innlegg etter dette vil ikke bli tatt med i vurderingen.

 

Nå er det fritt fram for å komme opp med en ny duell, men husk, det er kun èn duell om gangen: Så det er førstemann til mølla...

Endret av VIGGO123
Lenke til kommentar
Har ikke spilt noen av dem, så jeg står over denne og kommer tilbake neste gang.

 

Hvem vant forresten av MC og GF?

 

Hvis GF vinner tar jeg livet mitt.

 

Vinner vil bli annonsert etter at jeg har vurdert alle innleggene. Følg med i førstepost, ettersom jeg vil legge ut det meste av informasjon der.

Lenke til kommentar
Ny duell!

 

Ratchet&Clank vs. Jak&Daxter

Ingen vinner, det er 4 karakterer jeg kan tenke meg kommer godt overens. De har alltid slått meg som "buddys", har digget begge serien gjennom begge spill seriene. Men hvis jeg skulle gått for en side så ville det vært R&C, muligheten de har til å oppgradere rustningen + det ekstremt store våpen arsenalet gjør at J&D ikke har en sjangse. Hverken Light eller Dark Jak har en sjangs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...