Gå til innhold

Den store versus-tråden


Anbefalte innlegg

Kan jo sette opp en poll? Så får vi litt tall bak det her, dog faren er stor for at noen bare stemmer og ikke skriver noe. Og man bør jo argumentere for hvorfor Gordon Freeman er så mye bedre enn Master Chief, selv om det sier seg selv :D

 

Jeg tenkte på det med en poll, men denne tråden dreier seg jo ikke kun om Gordon Freeman vs. Master Chief, poenget er jo at dette skal være en tråd hvor vi får opp mange spennede match-ups.

Det ville blitt mage poller å holde styr på etterhvert, og jeg tror tråden ville blitt veldig ustrukturert...

 

Ja, klart, men det går vel an å nullstille en poll og skifte hva man stemmer på? Men syns egentlig ikke at en poll vil være noe moro, det er jo morsomst å lese begrunnelser og ikke bare tall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Master Chief vinner. Det eneste håpet dere som mener at Gordon vinner klandrer dere til er Gravity gun. Gravity gun meg her, og gravity gun meg der. Fakta er at Master Chief eier alt i 997/1000 tilfeller, mens Gordon kun kan gå av med seieren hvis han har gravity gun'en sin for hånden.

Lenke til kommentar
Master Chief vinner. Det eneste håpet dere som mener at Gordon vinner klandrer dere til er Gravity gun. Gravity gun meg her, og gravity gun meg der. Fakta er at Master Chief eier alt i 997/1000 tilfeller, mens Gordon kun kan gå av med seieren hvis han har gravity gun'en sin for hånden.

 

Så armor, et lass med forskellige våpen og en tank viser en karakters styrke? Pussig, jeg syns det høres mest ut som arsenalet til en svak feig stakkar som ikke tør gå i kamp uten hjelp. Gravitygun nevnes fordi den, samme hva du kaster på den, tar det imot og returnerer det til avsender. Dere kan liste så mange fine duppeditter MC kan komme med og han vil få alt i retur.

 

Dessuten, som Vrengtpolvott så fint gjorde/sa det, så passer den gamer.no anmeldelsen av Halo 3 også på Gordon Freeman.

Lenke til kommentar
Master Chief vinner. Det eneste håpet dere som mener at Gordon vinner klandrer dere til er Gravity gun. Gravity gun meg her, og gravity gun meg der. Fakta er at Master Chief eier alt i 997/1000 tilfeller, mens Gordon kun kan gå av med seieren hvis han har gravity gun'en sin for hånden.

 

Dessuten, som Vrengtpolvott så fint gjorde/sa det, så passer den gamer.no anmeldelsen av Halo 3 også på Gordon Freeman.

 

'Det passer på personligheten men ikke på styrke. I nevekamp hadde MC tatt GF på 2 sekunder med bind for øynene og en arm på ryggen. Med fullt utstyr hadde MC også tatt han. GG kan ikke stå i mot all faenskapen MC kan finne på.

 

Bare innrøm det, ok?

Endret av iharal3
Lenke til kommentar
Tullball. Fortell et scenario hvor Master Chief dreper Freeman, jeg er sikker på at jeg kommer på et mottrekk for han.

 

Gordon er kanskje ikke sterk som en flokk elefanter, men han er smartere enn en flokk Einsteins.

Hva med master Chief og gordon freeman under 100m vann, hvor det er mørkt, desverre har Gordon begrenset med luft og begrenset med lys (som også bruker samme resurss.) HAHA!!!

 

Og hvordan kom de under vann i første omgang? Tvilsomt scenario.

 

Dessuten bruker bare Gordon Gravity Gun på hjelmen til Chief, og setter den på selv.

okei hvordan skal John og gordon komme samme sted i det hele tatt? Hva viss master chief hiver 2 plasma granater samtidig mot gordon som bare kan plukke opp en ting om gangen med sin "gravity gun"

Lenke til kommentar
Dessuten, som Vrengtpolvott så fint gjorde/sa det, så passer den gamer.no anmeldelsen av Halo 3 også på Gordon Freeman.

 

Den stemmer til en viss grad. Men tingen er at det hele høres mer storslått ut når det handler om Master Chief, da denne beskrivelsen er skreddersydd for MC.

Lenke til kommentar
Den stemmer til en viss grad. Men tingen er at det hele høres mer storslått ut når det handler om Master Chief, da denne beskrivelsen er skreddersydd for MC.

 

Gå gjennom et Half-Life spill (gå gjerne gjennom alle, de er innmari gode) og du vil se at den beskrivelsen er skreddersydd for Gordon Freeman også. Minus den delen med at han av og til snakker. Denne tråden er jo gjennomsyret av humor (i hvert fall fra min side) men akkurat nå er jeg seriøs hehe.

 

Head_Hunter: Ta imot en granat, skyt den og ta imot den andre. Enkelt og greit. Vel, ikke for Master Chief da. som må tåle enda en bulk i denne fine rustningen hans ;)

 

Iharal3: Gordon Freeman er kanskje ikke så god i nærkamp, men han er smart nok til å holde seg unna. Så mens Master Chief løper som en tulling holder Gordon Freeman avstand og tar potshots mens han venter på at MC skal gjøre ett eller annet Freeman bare kan sende tilbake.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Tullball. Fortell et scenario hvor Master Chief dreper Freeman, jeg er sikker på at jeg kommer på et mottrekk for han.

 

Gordon er kanskje ikke sterk som en flokk elefanter, men han er smartere enn en flokk Einsteins.

Hva med master Chief og gordon freeman under 100m vann, hvor det er mørkt, desverre har Gordon begrenset med luft og begrenset med lys (som også bruker samme resurss.) HAHA!!!

 

Og hvordan kom de under vann i første omgang? Tvilsomt scenario.

 

Dessuten bruker bare Gordon Gravity Gun på hjelmen til Chief, og setter den på selv.

okei hvordan skal John og gordon komme samme sted i det hele tatt? Hva viss master chief hiver 2 plasma granater samtidig mot gordon som bare kan plukke opp en ting om gangen med sin "gravity gun"

 

Det er fysisk usannsynlig, det er det som er problemet.

 

Og Gordon ville bare brukt Gravity Gun reversed og slått granatene tilbake. Det går an å avfyre den to ganger fort etterhverandre.

 

Også enig med Vrengtpolvott, MC gjemmer seg bak et arsenal av våpen og en latterlig stor rustning, mens Freeman bruker hjernen. Han trenger bare ett våpen for å pwne.

Lenke til kommentar
Men dere som er på GF sin side vrir jo alt til at han er en supermann som kan gjøre alt samtidig. Mens GF har gjort det AltF4 sa hadde MC rukket å plassere 5-6 skudd i panna hans.

 

 

Og hva er det dere gjør med MC da? ;) MC hadde jo ikke fått plassert 5-6 skudd i panna til GF fordi GF jo har retaliert med alt det MC sendte til å begynne med. For at MC skal kunne gå til angrep må han bruke noe som ikke er prosjektilbasert, og nærkamp er GF for smart til å lefle med. Ergo, MC taper.

Lenke til kommentar

Jo, så lenge han ikke bryr seg så mye om hvor han sender de så kan han det. Og det spiller jo ingen rolle for hvor han sender prosjektilene, fordi MC vil i tilfellet han overlever lenge nok gå tom for ammunisjon. Og da er det jo en enda lettere kamp for GF.

Lenke til kommentar

WASD funker i så måte som et godt cover ;)

 

Uansett, det som er greia er at vi uansett ikke har kommet med det beste argumentet enda. Har Gordon Freeman den vanlige GG eller den oppgraderte han får mot slutten av HL2? Den vanlige trenger litt kamp, mens den andre hvite (vanlig er gul/orange) rett og slett vil dra MC inn mot seg og tilintetgjøre han (bokstavelig talt might I add) når han så sender han ut igjen.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...