Gå til innhold

Den store versus-tråden


Anbefalte innlegg

Vi burde jo ikke bare diskutere hvem som ville drept hvem i en 1vs1-kamp på liv og død, det blir litt feil. Hvis det hadde vært Master Chief VS Kirby hadde jeg fortsatt stemt på Kirby, selv om han sikkert ville fått grisebank av Chief.

 

Det jeg mener er at det burde være andre kriterier for å være den beste enn å være i stand til å drepe den andre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Master Cheif kaster bare en plasma/spike granat på Gordon. Han er for treg til å unngå den og Cheif kan bare dra fram Battle Rifle'n hvis Gordon har mer liv igjen.

 

The One Free Man bruker gravitygun for å dra granaten til seg og så sende den tilbake på Master Chief. Jaggu meg bra MC har på seg en halv bil, hvis ikke ville det blitt en kort og kjedelig kamp.

Lenke til kommentar
Vi burde jo ikke bare diskutere hvem som ville drept hvem i en 1vs1-kamp på liv og død, det blir litt feil. Hvis det hadde vært Master Chief VS Kirby hadde jeg fortsatt stemt på Kirby, selv om han sikkert ville fått grisebank av Chief.

Det er jo ikke sikkert, kriby kan jo gjøre seg om til en uskadelig stein.

 

 

Vi har jo hatt "beste spillkarakter" tråder før da. Eller er det noe annet du tenker på?

Lenke til kommentar
Jeg mener, denne versus tråden er vel ikke bare om characters, men andre ting også? Vi kan ha to spill mot hverandre, f.eks, og da handler det om mer en hvem som dreper hvem.

 

Nei, dette er tråden for oss som har sittet og fundert på hvem som ville ha vunnet en kamp mellom to spillkarakterer.

Men det er selvfølgelig mulig å ha mer enn en karakter mot hverandre, f.eks. Ratchet&Clank vs. Jak&Daxter.

Endret av VIGGO123
Lenke til kommentar
Kan jo sette opp en poll? Så får vi litt tall bak det her, dog faren er stor for at noen bare stemmer og ikke skriver noe. Og man bør jo argumentere for hvorfor Gordon Freeman er så mye bedre enn Master Chief, selv om det sier seg selv :D

 

Jeg tenkte på det med en poll, men denne tråden dreier seg jo ikke kun om Gordon Freeman vs. Master Chief, poenget er jo at dette skal være en tråd hvor vi får opp mange spennede match-ups.

Det ville blitt mage poller å holde styr på etterhvert, og jeg tror tråden ville blitt veldig ustrukturert...

Endret av VIGGO123
Lenke til kommentar

Master Chief er best, sånn er det bare.

 

Her er forklaringen:

 

Master Chief er den ultimate helten. Han er anonym nok til at du lett kan identifisere deg med han, men barsk nok til at du vil vere han òg. Han er høg som eit fjell, sterk som ein passe stor flokk med elefantar, og gliset breiar seg om andletet medan fiendane skrik «demon» når du fyrer brennheite salver frå ein passe stor kanon.

 

Master Chief er tøff. Han seier ikkje eit ord med mindre han må, for kva skal ein vel med ord? Kva skal ein med ord når ein kan stappe det kalde metallet frå ei rifle djupt inn i panna på ein gorilla frå det ytre rom? Svært lite. Du trykker inn avtrekkaren og lar det stå til. Ingen køddar med Master Chief.

 

Halo 3 anmeldelsen til gamer.no.

Endret av gctoffen
Lenke til kommentar
Gordon Freeman er den ultimate helten. Han er anonym nok til at du lett kan identifisere deg med han, men barsk nok til at du vil vere han òg. Han er høg som eit fjell, sterk som ein passe stor flokk med elefantar, og gliset breiar seg om andletet medan fiendane skrik «demon» når du fyrer brennheite salver frå ein passe stor kanon.

 

Gordon Freeman er tøff. Han seier ikkje eit ord med mindre han må, for kva skal ein vel med ord? Kva skal ein med ord når ein kan stappe det kalde metallet frå ei rifle djupt inn i panna på ein gorilla frå det ytre rom? Svært lite. Du trykker inn avtrekkaren og lar det stå til. Ingen køddar med Gordon Freeman.

 

Fixd

Lenke til kommentar
Tullball. Fortell et scenario hvor Master Chief dreper Freeman, jeg er sikker på at jeg kommer på et mottrekk for han.

 

Gordon er kanskje ikke sterk som en flokk elefanter, men han er smartere enn en flokk Einsteins.

Hva med master Chief og gordon freeman under 100m vann, hvor det er mørkt, desverre har Gordon begrenset med luft og begrenset med lys (som også bruker samme resurss.) HAHA!!!

Lenke til kommentar
Tullball. Fortell et scenario hvor Master Chief dreper Freeman, jeg er sikker på at jeg kommer på et mottrekk for han.

 

Gordon er kanskje ikke sterk som en flokk elefanter, men han er smartere enn en flokk Einsteins.

Hva med master Chief og gordon freeman under 100m vann, hvor det er mørkt, desverre har Gordon begrenset med luft og begrenset med lys (som også bruker samme resurss.) HAHA!!!

 

Og hvordan kom de under vann i første omgang? Tvilsomt scenario.

 

Dessuten bruker bare Gordon Gravity Gun på hjelmen til Chief, og setter den på selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...