Gå til innhold

Den store versus-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faith er ikke i fare for å bli drept av bomberman da hun kan klatre opp på stolpene som labyrinten i bomberman spilla består av... og drop kicke på bomberman etterpå?

 

Bomberman tar opp "sparke-bombe" powerup og sparker bomben på henne. I et annet tilfelle hvor hun tar tak i bomben og slipper den i trynet til Bomberman bruker han "løpe fortere" power up og stikker avgårde.

Lenke til kommentar
Iharal3: Gordon Freeman er kanskje ikke så god i nærkamp, men han er smart nok til å holde seg unna. Så mens Master Chief løper som en tulling holder Gordon Freeman avstand og tar potshots mens han venter på at MC skal gjøre ett eller annet Freeman bare kan sende tilbake.

Spartans kunne springe i gjennomsnitt i hastigheter opp til 70 km/t. og uten mjolnir(rustningen) kunne de springe 50 km/t. så ikke et argument

 

Ja vet posten er utdatert :p

Lenke til kommentar

Hei alle sammen. Jeg har hatt nettproblemer hjemme, og beklager derfor at jeg ikke har kunne holdt følge med tråden.

Jeg satt veldig pris på at andre også tok initiativet til en ny duell i løpet av mitt fravær, Faith vs Bomberman er derfor gjeldende duell.

Førstepost vil også bli oppdatert med vinnere av eldre dueller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...