iharal3 Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) I can haz new duell chosen? Bowser(Super Mario) & General RAAM(Gears of War) VS Ganondorf(Zelda) & The Heavy(TF2) VS Endret 6. mai 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
VIGGO123 Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 I can haz new duell chosen? Bowser(Super Mario) & General RAAM(Gears of War) VS Ganondorf(Zelda) & The Heavy(TF2) Nå står det jo egentlig i reglene at, hvis det skal være "teams" så skal de være fra samme spill/spillserie, men ettersom det har vært litt lite aktivitet i tråden i det siste kan vi sikkert gjøre et unntak. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Okidoki flott Også over til hvem som vinner.. Alt for vanskelig. Noen får ta det for meg. Lenke til kommentar
VIGGO123 Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Ny duell! Bowser (Super Mario) & General RAAM(Gears of War) vs Ganondorf (Zelda) & The Heavy (TF2) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Skal ikke ha en poll også da? Det kan kjapt oppsummere hva brukere mener, i tillegg til diskusjonen. Lenke til kommentar
VIGGO123 Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Skal ikke ha en poll også da? Det kan kjapt oppsummere hva brukere mener, i tillegg til diskusjonen. Jo, jeg tenkte på en poll i starten, men jeg tror det ville blitt veldig mange som bare stemte, uten å si sine meninger. Og da er liksom hele poenget med tråden borte. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Det kan fort stemme, men legg ved en oppfordring til å utdype.. om ikke annet får vi se flere brukere's input. Lenke til kommentar
VIGGO123 Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Det kan fort stemme, men legg ved en oppfordring til å utdype.. om ikke annet får vi se flere brukere's input. Ok, men synes du jeg burde sette opp en hvor alle de forrige duellene er inkludert, eller bare for den som er gjeldende? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Vi trenger bare èn poll om gangen, så kan vi heller endre på den hver gang det blir en ny duell. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Synes poll ikke er så smart å ha i denne tråden av grunner nevnt over. Men knock yourself out. Lenke til kommentar
andre_sn Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 ikke at jeg har greie på alle her, men vil jo tro at bowser som normalt kan tas med en hoppe glad mario, lett burde feies av banen med det feite fallos symbolet heavy løper rundt med. De to andre kan jeg ikke si så mye om, men mini gun er harde saker. Ikke bare bare å lure unna den. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Etter nøye omtanke tror jeg Heavy & Ganondorg vinner. Minigunen til Heavy er... priceless. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 The Heavy vinner aleine. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Wah. Det må være første gang du er enig med meg i noe ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Hehe, ja noe slikt! Bowser kaster øks, Heavy spiser Sandvich. RAAM sender de svermerne jeg ikke kommer på hva heter, The Heavy bruker Natascha. Bowser kaster øks, Heavy spiser sandvich. RAAM går rundt og tror han er tøff, Heavy bruker Sasha. Ganondorf kjenner jeg desverre ikke til, men han har sikkert noen ess opp i ermet. Han kan være hjernen, The Heavy kan være musklene. Tror ikke det er spesielt smart å bytte om på akkurat de rollene Sandvich and I are coming for you! Endret 6. mai 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Erik Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Må folk ikke glemme at Heavy og RAAM er like på noen punketer: * Begge går rundt med minigun * Begge er store og ikke så direkte fleksible Men tror RAAM vinner på hjernekraft og Kryll. Han kommer til å sende Kryllen og mens Heavy er opptatt med dem så er det i gang med minigunnen. Når det kommer til Ganondorf så har han ingenting å si, vil faktisk tørre å påstå at RAAM kan ta ut begge 2. RAAM blir jo beskrivet som en locust som kan kontrollere kryll, så han kan vel bare tilkalle all Kryllen som finnes. Så sant dette er før Lightmass bomba. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Hmm jeg vil si: RAAM > Heavy Bowser > Ganondorf Da vinner kanskje RAAM & Bowser likevel? Edit: Jeg kan ikke helt bruken av disse < > Men det skulle hvertfall bli at RAAM og Ganondorf vant. Endret 6. mai 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 iharal3, da må du i tilfellet snu de <> tegnene dine Fuglen gaper mot der det er mest mat, som lærerinna mi sa på barneskolen! Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Uenig, pilen peker mot de som er best. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 RAAM er ganske overpowered i en sånn duell. Han tåler usannsynlig mye, og har i tillegg en ugjennomtrengelig kryll-sverm rundt seg. Troika har han også. Resten vet jeg lite om, men Bowser er det vel bare å hoppe på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå