Gå til innhold

Den store versus-tråden


Anbefalte innlegg

Her kan du poste dine største versus-fantasier.

 

Reglene er ganske enkle:

 

Må være spillkarakterer.

Kan være "teams", men karakterene må godkjennes av trådstarter.

Det skal kun være en duell om gangen.

Kun saklige innlegg. Hvem ville vunnet, og begrunn hvorfor.

Trådstarter kommer til å avgjøre hvem som har vunnet duellen, eller eventuelt om den endte uavgjort.

Trådstarter skal ikke være partisk i sin vurdering.

Trådstarter skal ikke delta aktivt i duellen, jeg skal kun bidra med hjelp, og prøve å holde tråden nogenlunde seriøs.

Vinnere av duellen vil bli annonsert i førstepost etter at trådstarter har vurdert alle innlegg og kommet frem til en vinner.

Kommer det ingen nye innlegg på 12 timer er det fritt for å komme med ett nytt forslag.

En duell varer maks i 3 dager.

 

Ps. Det er bare å komme med forslag på hvordan vi kan forbedre tråden.

 

 

 

 

Duell nr 1: Gordon Freeman vs. Master Chief

 

Vinner: Master Chief

Begrunnelse:

Denne var vanskelig for meg, ettersom jeg er hardbarka Half-life fan, men jeg må innse at Master Chief ville vunnet i et slikt scenario. Han har teknoligien på sin side, han har bedre beskyttelse og våpen, pluss han er opptrent soldat.

Denne besluttningen er endelig, eventuelle protester skal ikke komme i tråden. Hvis du virkelig føler at dette var en urettferdig besluttning, så send meg en PM.

 

Duell nr 2: Ratchet&Clank vs. Jak&Daxter

Duellstart

Denne duellen ble stoppet av trådstarter grunnet liten interresse.

 

 

Duell nr 3: Marcus Fenix vs. Solid Snake

Duellstart

 

Vinner: Solid Snake

Begrunnelse:

Solid Snake er "master of stealth". I tillegg har han et våpenarsenal som kan matche et lite land. I nærkamp uten våpen ville Snake vunnet lett. Han er CQC (Close Quarters Combat) ekspert. La oss ikke glemme at Snake felte en Metal Gear REX alene.

Denne besluttningen er endelig, eventuelle protester skal ikke komme i tråden. Hvis du virkelig føler at dette var en urettferdig besluttning, så send meg en PM.

 

 

 

Duell nr 4: Bowser & General RAAM vs Ganondorf & The Heavy

Duellstart

 

 

 

 

Kjør debatt!!!

 

 

Edit 1: Endret maks lengde på èn diskusjon fra 5 til 3 dager.

Edit 2: La til nye regler ang. vinnere og trådstarters nøytrale holding.

Endret av VIGGO123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Definitvt Master Chief. Enkelt og greit fordi han er en Spartan. Hva er Gordon? Et menneske? Spartan>menneske any day. De har overlegen styrke og bevegelighet, Gordon ville knukket sammen bare av å bære rustningen til en Spartan.

Endret av drugiS
Lenke til kommentar

Gordon er muligens en kulere person, men han har rett og slett ikke mulighet for å vinne. Master chief er en krigssoldat med raskere reaksonstid enn Max Payne (bullet time) pga blant annet genetisk manipulering. Han har et arsenal av latterlig stærke våpen, + en drakt med skjold. Skjønner ikke helt argumentet med at han har et brekkjern, hva kan et brekkjern gjøre med genetisk person som er tre hoder høyere enn deg, unormalt sterk, og som har på seg en halv bil?

 

Eneste sjangsen Gordon har er hvis kampen mellom de to ville vært i et sted med mange skarpe sagblader som ligger rundt på bakken...

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...