mcgroven Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Forbered lattermusklene. Tim Schafer er snart klar med sitt neste prosjekt. Les mer Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Gleder meg storlig! Gaming og metal er to av mine største interesser, det blir vel ikke bedre enn dette da (Bare et tips: Det heter Megadeth, ikke Megadeath..) Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Nice Forresten det skrives Megadeth Lenke til kommentar
Bata Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Med fet skrift. Viktig. Ellers må det sies at dette fører til at jeg må kjøpe meg enten ps3 eller xbox360 som igjen fører til at jeg ikke er pc-purist lengre Lenke til kommentar
Mr.T_InnleggNO Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Tøft! Ser for meg at det bortimot er en umulighet for at dette spillet ikke blir konge! Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Eg finst ikkje interessert i "metal" (trasig musikk, menn som prøvar å framstå som steintøffe sjølv om dei truleg brukar meir tid og pengar på hårstell og sminke enn ein gjennomsnittleg Top Model-deltakar), og har derfor ikkje hatt den store interessa for dette spelet. Fram til Gamer.no no påpeikte at mannen bak spelet har vore med på å lage eit par Monkey Island-spel, DOTT og Grim Fandango. No ser Brütal Legend plutseleg svært lovande ut. Kay Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Eg finst ikkje interessert i "metal" (trasig musikk, menn som prøvar å framstå som steintøffe sjølv om dei truleg brukar meir tid og pengar på hårstell og sminke enn ein gjennomsnittleg Top Model-deltakar), og har derfor ikkje hatt den store interessa for dette spelet. Fram til Gamer.no no påpeikte at mannen bak spelet har vore med på å lage eit par Monkey Island-spel, DOTT og Grim Fandango. No ser Brütal Legend plutseleg svært lovande ut. Kay Nå må du huske at det er stor forskjell mellom glam og metal. Lenke til kommentar
Jakoozie_InnleggNO Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Dette har vært spillet jeg har gledet meg mest til i lange tider. Virker ikke som spillet får stå utrolig mye oppmerksom, noe som er litt trist. Men tipper spillet blir en skikkelig sleeper hit. Likte forøvrig "rocktober" Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg griner over at dette ikke kommer på pc, grim fandango/psychonauts er høyt opp blant favorittspillene mine. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Huhei!! Dette blir råtøft!! Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Jeg skjønte ikke helt, blir det en slags blanding av open world RPG og guitar hero? Endret 30. april 2009 av Error Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Tipper faktisk dette kommer til å bli et av mine nye favorittspill Spill med humor, åpen verden, god musikk og kul verden(tror jeg)? Ja takk Lenke til kommentar
pululf_InnleggNO Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Kjenner dere følelsen av å virkelig ønske noe, men vite at man aldri kan få det? Slik har jeg det med dette spillet. Jeg har ikke xbox 360 eller playstation :'( Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Gleder meg STORT til denne kommer ut. Den MÅ bare bli maed of win. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Kjenner dere følelsen av å virkelig ønske noe, men vite at man aldri kan få det? Slik har jeg det med dette spillet. Jeg har ikke xbox 360 eller playstation :'( Jeg går og venter på å gå å kjøpe en PS 3 bare for å få spille MGS 4. Det har jeg gjort siden release. Samme med Wii og No More Heroes. Vet godt hvordan du har det! Jeg gleder meg til Brütal Legend selv, men jeg gruer meg også. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Kjenner dere følelsen av å virkelig ønske noe, men vite at man aldri kan få det? Slik har jeg det med dette spillet. Jeg har ikke xbox 360 eller playstation :'(Kjøp deg en av delene og sats på at det er verdt det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå