Darklord87 Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Må du ha en cd-brenner som støtter brenning på 90min cd'r for å brenne på 90min cd'r? altså, må du ha en brenner som er laget for å brenne over 80min normalt for å brenne på 90min normalt(ikke overburn) Med andre ord: kan du brenne 90min cd'r med en helt vanlig normal standard cd-brenner? Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Slik jeg ser det; ja, det skal gå helt fint :smile: Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Hvis jeg skjønte spørsmålet ditt, så vil vel det bare si at den "normale" brenneren rett og slett støtter overburn til 90 min. Er det noe jeg ikke har fått med meg? Jeg enabler overburn i Nero for å brenne 90+min cd'er og regnet med at det måtte være sånn siden dette vel er å tyne spesifikasjonene til CD-formatet. Finnes det noen annen løsning? Lenke til kommentar
Darklord87 Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 hmmm...når jeg går inn i Nero og ser hvor stort mediumet(cd'n) er så viser det bare 703MB(80min cd)! Når jeg da skal prøve å brenne rundt 90min MED overburn tilogmed, så vil den ikke brenne. Ifølge Nero så er det ikke plass på cd'n, selv om det er 90min cd? Må jeg ha ny brenner? Det virker nesten sånn da...???? :-? hjelp...... Lenke til kommentar
splitker Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 sjekk dette da og se om den er til noe nytte .http://www.hardware.no/guider/overbrenn/index.html Lenke til kommentar
Pippin79 Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Veiledningen til overburning i Nero, fungerer også utmerket i NTI CD-MAKER Premium... j :smile: Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Vet ikke helt om dette er noe til hjelp for deg, men denne posten løste alle mine brennerproblemer: Problemer med MMore 90min/800Mb CD og Sony brenner-- hupps, trodde jeg fikk med topic :oops: Du finner den sikkert ved å søke. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Nei, trenger ikke sps. brenner for 90 m cd-r. Nero 5-> funker fett med 90 minutters plater. De tidligere versj. kan værelitt leie mot de platene også 80 faktisk. Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 For å brenne 90min i Nero må du enable overburn til 90min, I tillegg MÅ du brenne som "disc at once" og ikke "track at once". Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Noen ganger kan det også være nødvendig å oppgradere brennerens firmware. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Da skal det være en gammel brenner . vis du må oppgr. firmware. Men skader jo ikke å oppgradere frmw uansett. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 For å brenne 90min i Nero må du enable overburn til 90min, I tillegg MÅ du brenne som "disc at once" og ikke "track at once". du må og brenne no multisession Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå