Janster_InnleggNO Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg gidder ikke engang røre den .ru siden, men keylogger er det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Inne i spillet eller her på Gamer? Lenke til kommentar
Janster_InnleggNO Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Var i PM fra en fyr på forumet her, navnet hans i thread... Var WoW relatert, så jeg posta her. Lenke til kommentar
Ueland_InnleggNO Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Muligens best å poste i tilbakemeldingsforumet (evnt rapportere tråden) så admins blir obs på det. Endret 30. april 2009 av Ueland Lenke til kommentar
TST Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Brukeren er nå utestengt fra forumet. Tråden flyttes forøvrig fra World of Warcraft-kategorien til "Tilbakemeldinger om forumet" hvor denne typen tilbakemeldinger hører hjemme. Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Brukeren er nå utestengt fra forumet. Tråden flyttes forøvrig fra World of Warcraft-kategorien til "Tilbakemeldinger om forumet" hvor denne typen tilbakemeldinger hører hjemme. Brukeren Sashaulica sender meg reklame, ser ut som en bot av en eller annen sort. På tide å fikse på CAPTCHA? Driver et forum selv og har til tider hatt det røft med disse bottene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg