TST Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Den andre utvidelsen av det mesterlige strategispillet gjør en heltemodig innsats. Les hele saken Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Det var en periode på en måned eller to hvor jeg ikke klarte å slutte og spille Company of Heroes. Dessverre gikk det også over veldig fort, og jeg ser ikke noe særlig behov for denne pakken utover den som allerede har vært her en stund. Jeg spilte riktignok aldri multiplayer mot andre over nett (fordi jeg er generelt dårlig i slike spill), så kanskje det er en av grunnene til at jeg gikk lei såpass fort? Men uansett så ser det spennende ut, men ikke spennende nok. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Det var en periode på en måned eller to hvor jeg ikke klarte å slutte og spille Company of Heroes. Dessverre gikk det også over veldig fort, og jeg ser ikke noe særlig behov for denne pakken utover den som allerede har vært her en stund. Jeg spilte riktignok aldri multiplayer mot andre over nett (fordi jeg er generelt dårlig i slike spill), så kanskje det er en av grunnene til at jeg gikk lei såpass fort? Men uansett så ser det spennende ut, men ikke spennende nok. Det er i multiplayer Company of Heroes virkelig kommer til sitt sanne jeg. Det er da det er store episke kamper som rett og slett er fantastisk storslagne! Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) En stund siden jeg har spilt CoH nå, men dette må kjøpes så snart jeg får tid! German schteeel!! Endret 2. mai 2009 av Snapz Lenke til kommentar
HellsHero Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Unngå å kjøpe dette på Steam.. Prisen er faktisk helt latterlig Edit: Company of heroes eier foresten ! Endret 3. mai 2009 av Hellz Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Det var en periode på en måned eller to hvor jeg ikke klarte å slutte og spille Company of Heroes. Dessverre gikk det også over veldig fort, og jeg ser ikke noe særlig behov for denne pakken utover den som allerede har vært her en stund. Jeg spilte riktignok aldri multiplayer mot andre over nett (fordi jeg er generelt dårlig i slike spill), så kanskje det er en av grunnene til at jeg gikk lei såpass fort? Men uansett så ser det spennende ut, men ikke spennende nok. Det er i multiplayer Company of Heroes virkelig kommer til sitt sanne jeg. Det er da det er store episke kamper som rett og slett er fantastisk storslagne! Kan skrive under på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå