nub_nutz Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Dette her blir HEKTISK Gameplay trailer! Endret 29. april 2009 av Mala Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ser veldig hektisk ut ja! Er spent på hvordan dette kommer til å bli. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Utrolig spent på denne tittelen. Det kan virkelig bli noe stort. Håper bare at det er store muligheter for egne justeringer på våpen og eventuelt utseende. Tenk i baner av COD4. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Aldri hørt om dette før. Så ganske heftig ut! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hadde tenkt å lage en tråd om dette, men gjør ikke det nå. Ser awesome ut, da Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ser konge ut! Vi får håpe det blir bra! Mye kult som kommer til PS3 fremover! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Helt klart mye spennende til PS3 fremover! Jeg som trudde det var noe med 100 spillere, over 200 spillere blir konge! Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Syns grafikken absolutt ser ut til å holde mål mtp. det som skal skjer på skjermen/serverene Som godeste Lakus sier over her håper eg det er lagt bra med vekt på klasse oppbygging. COD4 har lagt listen for dette meiner eg. Ta KZ2, virkelig morro online og alt det der,men klassesystemet føles foreldet og lite fleksibelt. Men er ikkje dermed sagt at eg ønsker 190 spiller signert martyrdom rundt om på serverene MAG løftet seg mange hakk etter denne traileren her ihvertfall. Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Zipper har litt kunnskap mtp. utbygging og utstyr på våpen fra SOCOM serien (S2 & S3) så regner med at de kommer med noe lignende der (bare bedre). Ser ganske heftig ut, men føler at det kan bli litt vel "overkill" med så mange online samtidg på samme server... Er mer fan av små squads/klaner, men får se.... Er utrolig spent hvertfall! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ser ganske heftig ut, men føler at det kan bli litt vel "overkill" med så mange online samtidg på samme server... Er mer fan av små squads/klaner, men får se.... Slik jeg ser det blir det jo en hel mengde små grupper som samarbeider om å vinne. Sånn sett så tror jeg nok at jeg blir veldig fornøyd. Massivt antall spillere, men fordelt på grupper slik at man ikke trenger forholde seg til alle sammen. Dette rangeringsystemet virker også interessant - der hvor en gir ordre videre nedover rangstigen. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Gleder meg til dette! Ser jo helt awesome ut! Noen noen vil spille i en klan i dette spillet, sjekk ut Community-Klan/??????-Sony-Northern Predators Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Zipper har litt kunnskap mtp. utbygging og utstyr på våpen fra SOCOM serien (S2 & S3) så regner med at de kommer med noe lignende der (bare bedre). Ser ganske heftig ut, men føler at det kan bli litt vel "overkill" med så mange online samtidg på samme server... Er mer fan av små squads/klaner, men får se.... Er utrolig spent hvertfall! De lager squads på 6-8 personer har de sagt så det blir litt system i det Lenke til kommentar
Simpsons_InnleggNO Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 gleder meg til dette . 256 er ikke akkurat lite :o Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 www.innlegg.no/index.php?showtopic=3430 Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Folk har jo allerede fått betaen, har en på vennelisten min som har det. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Søren, er jo 2-3 stykker til som har fått Mag Beta på vennelisten min. Lenke til kommentar
texzi Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 tenk på en comander posisjon oppi det der ^^ det blir arbeid Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Tror jeg hadde stått over den jobben Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hvordan får man beta!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå