Gå til innhold

MAG - gameplay trailer


nub_nutz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns grafikken absolutt ser ut til å holde mål mtp. det som skal skjer på skjermen/serverene :) Som godeste Lakus sier over her håper eg det er lagt bra med vekt på klasse oppbygging. COD4 har lagt listen for dette meiner eg. Ta KZ2, virkelig morro online og alt det der,men klassesystemet føles foreldet og lite fleksibelt.

 

Men er ikkje dermed sagt at eg ønsker 190 spiller signert martyrdom rundt om på serverene :roll: MAG løftet seg mange hakk etter denne traileren her ihvertfall.

Lenke til kommentar

Zipper har litt kunnskap mtp. utbygging og utstyr på våpen fra SOCOM serien (S2 & S3) så regner med at de kommer med noe lignende der (bare bedre).

 

Ser ganske heftig ut, men føler at det kan bli litt vel "overkill" med så mange online samtidg på samme server... Er mer fan av små squads/klaner, men får se....

 

Er utrolig spent hvertfall!

Lenke til kommentar
Ser ganske heftig ut, men føler at det kan bli litt vel "overkill" med så mange online samtidg på samme server... Er mer fan av små squads/klaner, men får se....

Slik jeg ser det blir det jo en hel mengde små grupper som samarbeider om å vinne. Sånn sett så tror jeg nok at jeg blir veldig fornøyd. Massivt antall spillere, men fordelt på grupper slik at man ikke trenger forholde seg til alle sammen. Dette rangeringsystemet virker også interessant - der hvor en gir ordre videre nedover rangstigen.

Lenke til kommentar
Zipper har litt kunnskap mtp. utbygging og utstyr på våpen fra SOCOM serien (S2 & S3) så regner med at de kommer med noe lignende der (bare bedre).

 

Ser ganske heftig ut, men føler at det kan bli litt vel "overkill" med så mange online samtidg på samme server... Er mer fan av små squads/klaner, men får se....

 

Er utrolig spent hvertfall!

 

De lager squads på 6-8 personer har de sagt så det blir litt system i det

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...