Gå til innhold

Gamer.no: Veldig god hastighet på siden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har merket det selv også. Diskusjon.no blant andre har en tendens til å henge litt til tider, ikke at de er noen slemminger eller noe, det er bare en naturlig sammenligning. Her har jeg faktisk ikke opplevd at det har gått sakte noengang tror jeg. Iallefall ikke som jeg kan huske. Jeg vil vel tro at den rimelig store forskjellen i brukermasse er en avgjørende faktor, men det gjør det ikke noe mindre fornøyelig å surfe på en responsiv side.

Lenke til kommentar
Har merket det selv også. Diskusjon.no blant andre har en tendens til å henge litt til tider, ikke at de er noen slemminger eller noe, det er bare en naturlig sammenligning. Her har jeg faktisk ikke opplevd at det har gått sakte noengang tror jeg. Iallefall ikke som jeg kan huske. Jeg vil vel tro at den rimelig store forskjellen i brukermasse er en avgjørende faktor, men det gjør det ikke noe mindre fornøyelig å surfe på en responsiv side.

Innholdet på diskusjon.no tar antakeligvis større plass enn innholdet her ja, men jeg er enig i at sidene laster fort.

Lenke til kommentar

Veldig ofte når Diskusjon er treg, så er det en eller annen tysk ad server den står og venter på. Hos meg ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...