Dunedain Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Capcom annonserte i dag at en ny versjon av Resident Evil på Gamecube, som igjen var en ny versjon av Resident Evil på Playstation, skal lanseres til Nintendo Wii i juni. Vi snakker altså om en remake av en remake av Resident Evil. Wii-versjonen har fått tittelen Resident Evil Archives: Resident Evil, noe som kan tyde på at flere eldre Resident Evil-spill vil dukke opp i Archives-serien i fremtiden. Det nye i denne versjonen er selvsagt at det er tilrettelagt til Wii-kontrolleren. Spillet skal lanseres allerede i juni Jeg er en link jeg - trykk på meg. Endelig sier jeg. Håper bare dette får samme kontrolloppsett som Resi4 hadde på Wii, noe som i mine øyne var perfekt. Skjul Endret 29. april 2009 av Dunedain Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Utifra bildene i linken ser det ikkje ut som enda meir av dette on-rail pisset i det minste Remaken til GC er FANTASTISK ihvertfall. Og siden Capcom no er i full rulle med å melke de gamle RE spillene, ønsker eg meg ein rein og flott remake av RE2 i det minste, UTEN om det kommende on-rail spillet som skal basere seg litt på spillet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg er nødt til å skaffe meg en Wii... Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 så fort? damn. Da blir det vel Wii snart da.. hadde håpt det kunne drøyd litt til. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Dette er bare en port av GameCube-spillet. Intet mer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Er vell litt mer en som så? da er det jo liten vits for meg ivertfall og kjøpe det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå