Coolman Skrevet 7. august 2001 Del Skrevet 7. august 2001 Har problemer med å få opp ytelsen på min PC, en P4 1700@2006 mhz. Problemet er at jeg i 3dmark 2000 bare ligger på 9983 poeng uansett hvor mye jeg tuner opp computeren. Det kan virke som om cpumarks er altfor lave, (656cpumarks). Jeg tror problemet ligger i biosen, har oppgradert den, men ingenting hjelper (ASUS P4T (ver.1004)) Noen tips om "rette" bios instillinger?? De fleste jeg har sett sammenligninger med ligger på 11000-13500 3Dmarks. med de samme instillinger i programmet som jeg har brukt. Resterende utstyr: ASUS Geforce3 deluxe, 384 MB RDRAM SCSI-Ultra 160 15000 RPM Seagate Cheeata. Håper noen kan gi meg noen tips... Allslags tips er velkommen.. Hilsen Coolman :smile: Lenke til kommentar
Spiff Skrevet 9. august 2001 Del Skrevet 9. august 2001 Nvidia har laget en eller annen driver som vist skal dobble ytelsen på P4. Har ikke peiling på hvorfor du får så lav score, men har har aldri brukt en Pentium heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå