Mobilen.no_InnleggNO Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Du må betale for å få tilgang til musikktjenesten på telefonen din. Og nye funksjoner hinter om en filmsatsning. Les saken her Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Vel. Siden det koster penger vil iallefal ikke jeg benytte meg av tjenesten med det første. Jeg har planer om å begynne å betale for en Premium konto hos Spotify, men nå en i tillegg må tenke på leverandørenes priser for nedlasting av sangene til telefonen også blir ikke lenger prisen den samme som før. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Med iTalk Small og 500mb mobildatatrafikk inkludert i måneden kommer jeg til å benytte meg av dette. Håper det bruker samme prinsipp som PC-versjonen og hurtiglagrer sanger lokalt slik at den samme sangen ikke bruker X antall mb hver gang den skal høres på. Håper på et godt brukergrensesnitt for iPhone! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Man burde vel ha et abonnoment som er snill med datatrafikken hvis man skal benytte seg av dette, ja. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg har fri netttilgang på mobilen, så det passer bra. Men hvordan vil det funke på Edge, som er å finne av og til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg