Gå til innhold

Droppes The Witcher til konsoll?

Anbefalte innlegg

AltF4: Hvis han hadde plutselig slaktet et Valve spill, ville du sluttet å kjøpe Valve spill?

Det er det jeg mener med å ta han seriøst. Når en anmelder hater tingene du elsker så er det ikke noen vits å bruke han som en målestokk. Men hvis du liker spillene han liker så skjønner jeg selvsagt at du lytter til han. Ikke noe problem i det.

Trodde likevel at de som er på denne tråden er noenlunde interessert i RPG spill, og derfor mener jeg at hans anmeldelse ikke skal stoppe noen fra å kjøpe spillet.

Nei, men ingen anmelder vil noen gang holde meg unna/få meg til å kjøpe et spill. Før BioShock og GTA 4 var jeg veldig "på" hva anmelderne mente og fulgte hva de sa til en større grad, men nå er jeg lei spill som skrytes opp i skyene lenge før de blir sluppet, og det er ikke så mange 6'er spill jeg personlig syns er 6'er spill. Jeg er en amatør når det kommer til RPG, men det er en av grunnene til at jeg gledet meg til å få Thw Witcher til Xbox. Så fikk jeg prøve det jeg også.

Har faktisk ikke spilt så mange av spillene han anmelder, og ser i tilfellet alltid anmeldelsene i etterkant av at jeg har spilt spillet ferdig.

Uansett, jeg syns det var forbanna dumt at spillet nå ikke kommer på konsoll.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...