Gå til innhold

Sniktitt: Fuel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har forstått det slik at det ikke er noen instilliger for realisme faktoren. Men at det skal være en fin arkade følelse over det. Dette trenger ikke være dårlig, se på FlaOut spillene, arkade men allikavel veldig gøy å kjøre i dem. Bare det ikke blir for arkade blir det bra.

Likte særdeles dårlig at motorsykkelen bare spretter opp i lufta når man treffer objekter..

Ser også ut som fartsfølelsen var noe crap, når man kjører max fart SKAL det gå så fort at det blir vanskelig å kontrollere, og med masse trær og sjit innemellom skal det virkelig være en utfordring og en test av reaksjonsevner. Så ut som når han kjørte i 90MPH så det ut som 80-90kmh i timen, alt for slapt.

Edit : En ting, det står ikke hvor mange konkurenter man kan ha samtidig. Med et så stort område vil det være skuffende om det er en max på si 8.. For slike gigantiske områder trenger man 30-50 motspillere, MINST...

Eller er det bare jeg som er rar på akkurat det området? Jeg ønsker litt hektisk kjøring, selv om områdene er gigantiske.

Endret av The Very End
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte faktisk "Baja: Edge of Control" fordi jeg trodde det var dette spillet det var snakk om. Husket jeg hadde lest om et bilspill med enorme områder og tenkte det måtte være Baja det var snakk om. Jeg så også på coveret at det var split-screen og da følte jeg at det var en bankers.

Kom så hjem og fant etter hvert ut at jeg hadde tatt feil. Var jo slett ikke så enorme områder i Baja og det var ikke spesielt spennende.

Men noen som vet om det kommer til å være split-screen i Fuel? Da blir det kjøp for min del ihvertfall :)

Lenke til kommentar
*snip*

Helt enig.

Flatout er et meget bra eksempel, Flatout har en ekstrem bra fysikkmotor i mine øyne.

Der var ting virkelig hektisk når det gikk litt for fort, man slet rimelig bra på smale skogsveier.

Det er dette som mangler i Fuel (I mine øyne såklart), det ser rett og slett for kjedelig ut, fysikken ser utrolig døll ut.

Men jeg er somregel enig med min navnebror Joachim_F, så jeg venter spent på omtalen.

Jeg håper dere vil sammenligne spillet med Motorstorm, Pure og Flatout, tenker da på fysikk og ren underholdning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...