TST Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Trives du best i åpne landskap? Fuel er bilspillet for deg. Les hele saken Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Ser spennende ut! Skal dette lanskapet du kjører rundt i etterligne et virkelig land/område eller er det bare en ren fantasiverden? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Det skal være laget basert på satelittdata fra steder som Badlands, Yellowstone-parken og Nevada-ørkenen. Jeg tror utviklerne har puslet det sammen selv, men det skal ha gjenkjennelige steder. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Ahh, ingenting slår å lede løpet i 28 minutter og havne på 3. plass når du krysser mållinja etter 30 minutters kjøring. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Skal forhåndsbestille i morgen Gleder meg skikkelig Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Så flott at det kommer den 14 mai allerede. Gleder meg veldig! Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Høres skuffendes ut, dårlig skademodellering, arkadekjøring osv. Hva skjedde med at dette skulle bli den uoffisielle oppfølgeren til 1nsane? Dette høres ut som femten steg tilbake. Tar et glatt hopp over dette. Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Det hørtes litt ut som Burnout: Paradise, men et mye større område. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Høres ut som det trenger en demo er det det gjør. Har ikke hatt bilspill siden Coling McCrae 2 på PS2 faktisk, og begynner å bli lysten på et nå. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Dette her blir jo et helt soleklart kjøp for min del. Har sett frem til dette i sikkert et år nå, og endelig kommer det! Har en kompis som skal ha seg dette også, så skal bli gøy å møtes online der. Ahh, gleder meg! Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Elsket aa raane rundt i skog og fjell i GTA:SA saa jeg ble ganske skuffet av GTA4. Mye mulig jeg investerer i dette! Lenke til kommentar
TST Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Så flott at det kommer den 14 mai allerede. Gleder meg veldig! Fikk nettopp beskjed fra Codemasters om at lanseringsdatoen nylig ble endret til 28. mai, mens PC-versjonen følger i juni. Oppdaterte artikkelen nå. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jaja, kan godt vente litt til. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hadde vi fått 3D cockpit og litt ordentlig fysikk og realisme, så hadde det vært ett garantert kjøp for min del. Men siden det ikke er tilfelle hopper jeg kanskje over. Har det vært snakk om demoer? Lenke til kommentar
Mr Burns_InnleggNO Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Høres skuffendes ut, dårlig skademodellering, arkadekjøring osv. Hva skjedde med at dette skulle bli den uoffisielle oppfølgeren til 1nsane? Dette høres ut som femten steg tilbake. Tar et glatt hopp over dette. Tuller du eller? Høres jo akkurat ut som Insane! Bare større områder. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Dette blir muligens mitt første bilspill til 360! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 På papiret ser det veldig lovende ut, men etter å ha sett noen gameplayvideoer virker det veldig uferdig. Å fly opp i luften og tre meter bakover uten noen animasjoner etter å ha kjørt inn i en stein ser veldig dumt ut. Men, tittelen har potensiale, håper bare de får det frem! Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Høres skuffendes ut, dårlig skademodellering, arkadekjøring osv. Hva skjedde med at dette skulle bli den uoffisielle oppfølgeren til 1nsane? Dette høres ut som femten steg tilbake. Tar et glatt hopp over dette. Tuller du eller? Høres jo akkurat ut som Insane! Bare større områder. Hvorfor skal jeg tulle? Det eneste dette spillet har til felles med 1nsane er at det har et stort område. 1nsane briljerte med ekstrem fysikk og skademodellering som jeg aldri hadde sett før. Fuel blir nok helt ok spill, men jeg tviler meget sterkt på at det vil være så bra som jeg håpet på når jeg først hørte om spillet. Demo eller billigkurv her. Hvorfor tror du at dette blir som 1nsane? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg hadde også håpet det var mer likt 1nsane enn det viste seg å være. Men som sagt i artikkelen tror jeg likevel det blir et godt spill. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) post-apokalyptisk w00t? Must buy! Endret 28. april 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå