Gå til innhold

Hack'n'slash eller annen action-RPG til Playstation, er det mulig å få tak i?

JoeDohn

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid vært glad i spill som Diablo, Dungeon Siege og Spellforce, og andre typer action-RPGer som gjerne setter gameplay, karakterutvikling og grinding fremfor dype historier (selv om sistnevnte selvfølgelig ikke er noe minus!).

Spill som Kingdom Hearts, Dark Cloud og A Bard's Tale, for ikke å nevne Fable, har også slått an hos meg, og selv spill som ikke har så mye med sverd og rustning å gjøre kan være supre så lenge de innebærer en form for grinding med mening.

På PS3 har jeg fortsatt til gode å finne noe særlig av dette, så da lurer jeg på om det er noen som kan hjelpe meg med tips om spill jeg kanskje har oversett? To spill som ramler inn i hodet er Fallout 3 og Bioshock, men begge de har jeg spilt på PC, og føler det blir litt dumt å kjøpe dobbelt opp. Andre tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du er ute etter ett rpg med mye grinding så annbefaler jeg disgaea 3. Har ingen spill innenfor action/rpg sjangeren som krever dette. White knight chronicles kan vell nevnes, men det er vell også rpg + at det ikke er fastsatt noen release dato til US og EU enda. Kanskje demons soul.

Lenke til kommentar

Oi, Sacred 2 skrives underlinjet med kursiv opp, har brukt mange timer på Sacred tidligere. Har i stor grad sluttet å spille på PC, og det er noe litt mer behagelig/bedagelig å slenge i sofaen med en dungeoncrawler eller annen ARPG.

Untold Legends: Dark Kingdom kan det jo være jeg klarer å finne brukt på Gamestop, stikker innom der etterpå. Har et eller annet Untold Legends-spill på PSPen også, regner med det er beslekta. Tusen takk igjen for tipsa! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...