JoeDohn Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg har alltid vært glad i spill som Diablo, Dungeon Siege og Spellforce, og andre typer action-RPGer som gjerne setter gameplay, karakterutvikling og grinding fremfor dype historier (selv om sistnevnte selvfølgelig ikke er noe minus!). Spill som Kingdom Hearts, Dark Cloud og A Bard's Tale, for ikke å nevne Fable, har også slått an hos meg, og selv spill som ikke har så mye med sverd og rustning å gjøre kan være supre så lenge de innebærer en form for grinding med mening. På PS3 har jeg fortsatt til gode å finne noe særlig av dette, så da lurer jeg på om det er noen som kan hjelpe meg med tips om spill jeg kanskje har oversett? To spill som ramler inn i hodet er Fallout 3 og Bioshock, men begge de har jeg spilt på PC, og føler det blir litt dumt å kjøpe dobbelt opp. Andre tips? Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hvis du er ute etter ett rpg med mye grinding så annbefaler jeg disgaea 3. Har ingen spill innenfor action/rpg sjangeren som krever dette. White knight chronicles kan vell nevnes, men det er vell også rpg + at det ikke er fastsatt noen release dato til US og EU enda. Kanskje demons soul. Lenke til kommentar
erremuli Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Selv har jeg brukt endel tid med Dark Kingdom. Kom med release av PS3 (mener jeg?!) Og er god gammeldags hækk`n`Slæsh. Ganske ok. Pluss for at det er Coop med Even sharing av XP:-) (om man spiller lokalt iallfall..) Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Disgaea 3 er notert. Hmm, Dark Kingdom, det er vel ikke så fryktelig dyrt lenger heller det, kanskje? Lurer på om jeg skal gå på leting etter det. Takk for tipsene, kom gjerne med flere, hvis det er noen! Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ikke glem det spillet om har kommet ut i Japan nå (regner med at det også kommer US/EU): Demon's Souls Ligger noen gameplay videoer på GT som du kan ta en titt på Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Vet ikke helt om det kan puttes her, men sacred 2 kommer til ps3 neste måned:) er et hack and slash med rpg elementer. 1ern var fantastisk og 2ern når like høyt opp, mener jeg på. Er lokalt og online coop på det også. Lenke til kommentar
texzi Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 256 spillere? det er kaos det Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Oi, Sacred 2 skrives underlinjet med kursiv opp, har brukt mange timer på Sacred tidligere. Har i stor grad sluttet å spille på PC, og det er noe litt mer behagelig/bedagelig å slenge i sofaen med en dungeoncrawler eller annen ARPG. Untold Legends: Dark Kingdom kan det jo være jeg klarer å finne brukt på Gamestop, stikker innom der etterpå. Har et eller annet Untold Legends-spill på PSPen også, regner med det er beslekta. Tusen takk igjen for tipsa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå