Lakus Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg kan noen ganger begynne å lure på om teletubbiekid bruker litt for mye tid på 4chan/lignende. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Edit Haha! For sein. Lakus er den brukeren jeg har møtt her jeg har visst om lengst. Møtte han på Diskusjon.no flere ganger for leenge siden, og kjente han igjen pga. "w00t!"-steinen. Han er litt mystisk, og har ikke gitt klar beskjed om hvorfor han fjernet meg på vennelista si på Xbox Live. Endret 17. juni 2009 av Benny Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Benny er en relativt ny bruker på gamer.no, men han virker grei. Aktiv i Siste Ordet. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Sadfez syns jeg virker som en sadist. Aner ikke hvorfor. Kanskje fordi han ser på syke videoer sammen med teletubbiekid? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 drugiS: DAMN RIGHT!! drugiS har irriterende ofte rett, men er en grei fyr som tar ting med et smil selv når jeg gruser ham i hva det måtte være av spill Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 iharal3 virker som en svært "fargerik" personlighet som kan bli en smule irriterende over lengre perioder ^^ Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 teletubbiekid virker som om han har stor sans for sadistiske og umenneskelige ting, spesielt videoer. Men han virker som en relativt oppegående og hyggelig fyr. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Shampoo arrangerar forumtreff, og gjer ein god jobb. Endret 17. juni 2009 av Flosshatt Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Flosshatt har mange politiske meninger, en veldig god egenskap å ha, spesielt i den alderen. Han skriver også veldig modent, og har like gode skriveferdigheter som enhver voksen person. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 ShampooMacTavish virker som en helt vanlig gamer. Syns han er noe tilbakeholden med info om seg selv, noe som selvfølgelig er forstålig med tanke på alle de skumle pedofile der ute, men det sørger også for at han virker som en ganske anonym person som ikke skiller seg ut i mengden. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Teletubbie virker som en BME fan. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Teletubbie har fått mange poster slettet i det siste. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Vaenas har en behagelig stemme. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Vaenas har selvtillit nok til å gi seg selv veldig positive kallenavn. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 drugiS virker som en hyggelig kar, men han liker ikke katter. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Ehtram virker som ei veldig omgjengelig jente som omgås bra med de fleste på forumet. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Sadfez virker som en hyggelig og reflektert fyr som tenker gjennom ting før han poster. Han passer derfor godt på Gamer.no's store liste over fantastiske brukere. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Rider of Reason er kanskje den hyggeligste personen på hele forumet. Hver gang jeg ser at han er inne på SO1, blir stemningen fort litt lysere. Han står for sine egne meninger, samtidig som han respekterer andres. Også har han veldig gode skrivekunnskaper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå